TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. september 2023 Skrevet 9. september 2023 CC, banner dere for si videre til @Entern at han er også velkommen til min Discord server. 😃😃😃 Det er en server der jeg deler ut prosjektene mine, spill relatert, samlingene min, filmer, streamer og med mer. Her har du en en invitasjon til serveren min, SCM-Cartel. Invitasjonen er alltids åpen. 😃😃😃 https://discord.gg/w4Epnn4 2
Entern Skrevet 9. september 2023 Skrevet 9. september 2023 Banner SCM for å takke for invitasjonen 😊😊😊 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. september 2023 Skrevet 9. september 2023 Banner Entern for Cassidy Tvillingene synes også at det blir hyggelig og koselig hvis du blir medlem på Discord serveren til TheDarkSycamore-SCM.🥰🥰 1 2
SprengeMobil Skrevet 9. september 2023 Skrevet 9. september 2023 Banner Ciaran og Ciara for å si, jeg synes også det blir hyggelig og koselig. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. september 2023 Skrevet 10. september 2023 Banner SprengeMobil for å være enig med Cassidy Tvillingene i den saken der.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. september 2023 Skrevet 10. september 2023 (endret) Banner MR SPEED for Cassidy Tvillingene kan fortelle at det regner kraftig her i Bergen nå.🌧️🌧️ Endret 10. september 2023 av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene )
Entern Skrevet 10. september 2023 Skrevet 10. september 2023 Banner Cassidy Tvillingene fordi jeg håper de får en fin og koselig søndag til tross for regnet 😊😊🌧️ 1
MR SPEED Skrevet 10. september 2023 Skrevet 10. september 2023 (endret) Banner ONE. Hører på THE BEATLES ❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Endret 10. september 2023 av MR SPEED 2
MR SPEED Skrevet 10. september 2023 Skrevet 10. september 2023 N-4K0 skrev (41 minutter siden): Banner Speed for å høre på Beatlene. Banner 4K det heter THE BEATLES @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 1 1
N-4K0 Skrevet 10. september 2023 Skrevet 10. september 2023 Banner Speed for å korrigere meg. Jeg vet at det er The Beatles, jeg bare gjorde en dårlig, direkte oversettelse 1 1
MR SPEED Skrevet 10. september 2023 Skrevet 10. september 2023 Banner 4K er 2 pure THE BEATLES fan som blir sure Å LEI seg di digger THE BEATLES opp gjennom ørene da @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) vis respekt der litt 😃 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. september 2023 Skrevet 10. september 2023 Banner MR SPEED for det går bra, Cassidy Tvillingene vet at N-4K0 bare tøyset i sted.👨🦰👩🦰👍👍 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. september 2023 Skrevet 10. september 2023 Banner MR SPEED for Cassidy Tvillingene er glade for at alt er OK.👨🦰👩🦰👍👍
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. september 2023 Skrevet 10. september 2023 (endret) Mr-$, banner deg for nå må du være budbringer nå, si til @Quakecry at jeg er rein nysgjerrig på hvorfor han forlot Discord serveren min? 😳 Nei da, du bestemmer selvsagt selv hva du gjør Q, det er lov og være nysgjerrig. 😃 Endret 10. september 2023 av TheDarkSycamore - SCM 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. september 2023 Skrevet 10. september 2023 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene gleder oss til søndagsstreamen din som begynner snart.🎮🎮🥰🥰
Skjelvgråt Skrevet 10. september 2023 Skrevet 10. september 2023 1 hour ago, TheDarkSycamore - SCM said: Mr-$, banner deg for nå må du være budbringer nå, si til @Quakecry at jeg er rein nysgjerrig på hvorfor han forlot Discord serveren min? 😳 Nei da, du bestemmer selvsagt selv hva du gjør Q, det er lov og være nysgjerrig. 😃 Banner deg fordi det var helt stille og ingen som sa noe Derfor dro jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå