Sviskepott Skrevet fredag kl 07:44 Skrevet fredag kl 07:44 Åhh...jeg dobbeltbanner @N-4K0 og tar igjen det forsømte og lover å forsøke å skjerpe meg, men fantasien tar tak og sender en i vei i alle retninger...og da kan en ikke noe for det. Kanskje en er unnskyldt da? 2
75192 Skrevet fredag kl 09:12 Skrevet fredag kl 09:12 Banner @Sviskepott ho sier det 👍👍ho jeg sier BREAKING THE LAW 😁😁😁😁😁 judas priest 1 1
Sviskepott Skrevet fredag kl 09:45 Skrevet fredag kl 09:45 Banner friskt @75192 for han oppfordrer meg til å bryte loven og så langt skal jeg nå ikke gå, men jeg skal kaste meg ut i en førjulsbestilling og få mat tilbragt til min dør i morgen den dag. Jeg vil bl.a. ha riskrem med syltetøy eller noe sånn. Jippi...det er herlig å bestille seg noen godsaker og få dem kjørt hjem! Hilsen light-lovbryter Pott! 2 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 13:29 Skrevet fredag kl 13:29 Banner Sviskepott for vi synes at 75192 har skikkelig bra musikksmak. 2
N-4K0 Skrevet fredag kl 22:58 Skrevet fredag kl 22:58 Banner Cia og videreformidler til Pott at De herved er tilgitt Eders vildske fantasi som avsporet Dem, jeg rammes selv av en vildsk fantasi nu og da 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 01:01 Skrevet i går, 01:01 Banner N-4K0 for vi videreformidler gjerne eders budskap videre.😉😉 1
N-4K0 Skrevet i går, 02:22 Skrevet i går, 02:22 Banner Cia for lat budskapet få vinger og fly i den mørke natt! 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 03:07 Skrevet i går, 03:07 Banner N-4K0 og vi tenker at Budskapet kommer frem ved morgengry.😉😉 1
Sviskepott Skrevet i går, 04:50 Skrevet i går, 04:50 Nu er det morgengry og jeg sitter her og Banner C&C mens jeg plukker mine fjær på en gren i et tre. Så vet vi det. 1
N-4K0 Skrevet i går, 06:49 Skrevet i går, 06:49 Banner Pott for jeg undres hva hun har gjort med sine fjær i ovennevnte tre? Men det får blive Deres egen sak 1
Sviskepott Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden I den anledning banner jeg @N-4K0 for å tilfredsstille hans nysgjerrighet og forteller at av de fjærene laget jeg en udmerket drømmefanger som henger over min dobbeltsengkrybbe, laget på spesialanmodning av nissens mange snekkerkyndige hjelpere, som forøvrig er mine venner...alle som en. Kvirrevitt over lyngen! 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Banner Sviskepott for vi ser at det foregår herlig nysgjerrighet her inne. 1
N-4K0 Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Banner Cia for å se at Pott serverte en fjærforklaring av den fineste sort 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Banner N-4K0 for vi så det. 1
N-4K0 Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Banner Cia for å se at de har sett at de så... det de så 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Banner N-4K0 for vi kan bekrefte at det stemmer.😉😉
Sviskepott Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Da banner jeg C&C for når de foretar seg noe, så skjer det alltid i stereo og det liker vi alle som en.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå