TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. november Skrevet 30. november Nack, banner deg for og åpne ny side i denne leken. 📃 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. november Skrevet 30. november Banner TheDarkSycamore - SCM for vi ser at du ble andremann til å poste på denne siden her. 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. november Skrevet 30. november CC, banner dere for og bli delt tredje mann som poteter på denne siden. Og igjen bli den første som poster den 1. des 2025 i denne kanalen. 😌😏🤗 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. desember Skrevet 1. desember Banner TheDarkSycamore - SCM for vi ble 1.desemberbannegutten og 1.desemberbannejenten. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. desember Skrevet 1. desember Banner N-4K0 for å se at vi også begynner å bli voksne nå. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. desember Skrevet 1. desember Banner N-4K0 for vi sa ikke at vi er voksne, vi sa at vi begynner så smått å bli det. 1
N-4K0 Skrevet 2. desember Skrevet 2. desember Banner Cia for jeg er 37 og ikke i nærheten av skikkelig voksen, så dere har goood tid på dere 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. desember Skrevet 2. desember Banner N-4K0 for det synes vi er strålende nyheter. 1
Sviskepott Skrevet 2. desember Skrevet 2. desember Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (16 timer siden): ... vi sa at vi begynner så smått å bli det. Banner C&C fordi de begynner å bli småvoksne...tenker jeg at vi sier. DER sa jeg det høyt! 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. desember Skrevet 2. desember Banner Sviskepott, for det synes vi var kloke ord. 1
SprengeMobil Skrevet 2. desember Skrevet 2. desember Banner Ciaran og Ciara for å si helt enig med dere to. 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. desember Skrevet 2. desember Banner SprengeMobil for vi sier Tusen Takk. 1 1
Sviskepott Skrevet 2. desember Skrevet 2. desember Banner C&C for nå er vi veldig mange enige i denne tråden og det er bra. (Savner min venn som er en racer til å bygge kule ting her inne) 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. desember Skrevet 2. desember Banner Sviskepott for vi savner også vår gode venn MR SPEED. 1
SprengeMobil Skrevet 2. desember Skrevet 2. desember Banner Ciaran og Ciara for jeg savner han også. Hans nåværende brukernavn, 75192, er nummeret på Lego Millennium Falcon-settet. Så snart det har gått et halvt år, så håper jeg han går tilbake til MR SPEED eller Jokingnutria-navnene, for jeg savner disse også, særlig det siste navnet og I WANT YOU FOR THE KISS ARMY-profilbildet. 1 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. desember Skrevet 3. desember Banner SprengeMobil for vi savner også det siste navnet hans du nevner. 1
N-4K0 Skrevet 3. desember Skrevet 3. desember Banner Cia for jeg har akkurat forstått hva nummeret kommer av, selv om jeg vet om det ovennevnte settet 😵 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå