Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 17:34 Skrevet tirsdag kl 17:34 Banner MR SPEED for vi ser at du snakker om kaos her.😉😉
MR SPEED Skrevet tirsdag kl 21:15 Skrevet tirsdag kl 21:15 Banner CC yes det var kaos i oslo i dag 4 busser hadde låst seg 100% fast i rundkjøring https://www.vg.no/nyheter/i/3pkoP9/busser-fast-paa-alexander-kiellands-plass-i-oslo 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 23:20 Skrevet tirsdag kl 23:20 Banner MR SPEED for vi hørte det på nyhetene.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Banner MR SPEED for å antyde at vi har store ører.
N-4K0 Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Banner Cia for å definitivt ha store ører når de hører busskaoset helt fra Oslo til Bergen 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Banner N-4K0 for vi ser at du også lurer på størrelsen av ørene våre.
N-4K0 Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Banner Cia for vi har en ny spammekonto/spambot på forumet nå 😠 1
Sviskepott Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Banner N-4 for jeg er glad for at jeg ikke har oppdaget den spammebåten noe sted. Hurra for det liksom! 1
N-4K0 Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Banner Pott for å være heldig, jeg rapporterte kontoen 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Banner N-4K0 for det synes vi at er bra.
MR SPEED Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Banner @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) se pm nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå