MR SPEED Skrevet lørdag kl 20:18 Skrevet lørdag kl 20:18 (endret) Banner @Maskinfører meg du skulle banne da WEAk UP @Maskinfører😀 Endret lørdag kl 20:19 av MR SPEED 2
Maskinfører Skrevet lørdag kl 22:58 Skrevet lørdag kl 22:58 MR SPEED skrev (2 timer siden): Banner @Maskinfører meg du skulle banne da WEAk UP @Maskinfører😀 Banner @MR SPEED fordi det er natt 😀 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 00:38 Skrevet i går, 00:38 Banner N-4K0 for nå ble du nattbannet av oss, og vi liker å nattbanne.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Banner MR SPEED for vi elsker den sangen der.♥️♥️♥️♥️ 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden N-4K0, banner deg for han har helt sikkert ikke sett meg streame i dag, forundrer meg ikke!! 🤔 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Banner TheDarkSycamore-SCM for vi fikk bare sett litt på streamen din i går kveld. For vi hadde litt internettrøbbel.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden (endret) CC, banner dere for, huff da. Det er kjedelig. 😳 Bedre lykke neste gang. 😌 Uansett, bra at dere prøvde og se på streamen min i går, selv om det ikke ble mye titting fra deres side. Jeg er fornøyd uansett hvor lenge dere orker og se på, uavhengig av nett trøbbel eller ikke. 🤗 Endret 16 timer siden av TheDarkSycamore - SCM 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Banner TheDarkSycamore-SCM for vi hadde tykk tåke i går, og da hender det at nettet vårt faller ut. Men vi prøver igjen neste søndag.
MR SPEED Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Banner CC vi prøver neste uke jeg sier CC NESTE UKE PRØVER VI 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Banner MR SPEED for vi kan bekrefte at det stemmer.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden CC, banner dere for har ikke kommunen deres ordnet fiberkabel til dere? 🤔🤔
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå