N-4K0 Skrevet 27. juli Skrevet 27. juli Banner Cia for det skal jeg ikke legge meg borti, bruk det uttrykket som dere vil, for all del jeg påpeker bare at det bokstavelig talt ikke gir mening. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. juli Skrevet 27. juli Banner N-4K0 for vi har alltid brukt det begrepet. men vi har aldri tenkt over at det ikke gir mening. 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet tirsdag kl 09:42 Skrevet tirsdag kl 09:42 CC, banner dere for det er jo trossalt morsomt og si, tho. ☺️😏 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 10:41 Skrevet tirsdag kl 10:41 Banner TheDarkSycamore-SCM for det har vi ikke tenkt på.😉😉 1
SprengeMobil Skrevet tirsdag kl 17:44 Skrevet tirsdag kl 17:44 Banner Ciaran og Ciara for å ikke ha tenkt på det. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 17:57 Skrevet tirsdag kl 17:57 Banner SprengeMobil for hadde ikke det i tankene våre nei.😉😉 1
MR SPEED Skrevet tirsdag kl 18:45 Skrevet tirsdag kl 18:45 Banner CC det hadde de ikke tenkt på…. Tenker på kommet en pakke jeg ikke vet hva er ??😵💫😵💫 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 18:47 Skrevet tirsdag kl 18:47 Banner MR SPEED for vi ser at du forteller oss at du får en pakke.
N-4K0 Skrevet tirsdag kl 19:09 Skrevet tirsdag kl 19:09 Banner Cia Speed for det blir kanskje nytt Legokjøp på meg snart, Architecture-sett 1
SprengeMobil Skrevet tirsdag kl 19:34 Skrevet tirsdag kl 19:34 Banner N-4K0 for å understreke "Cia". 1
N-4K0 Skrevet tirsdag kl 19:52 Skrevet tirsdag kl 19:52 Banner Spre for å påstå at jeg understreket når jeg gjennomstreket 1
SprengeMobil Skrevet tirsdag kl 20:21 Skrevet tirsdag kl 20:21 Banner N-4K0 for unnskyld meg, jeg skrev feil istad. 1
MR SPEED Skrevet tirsdag kl 22:25 Skrevet tirsdag kl 22:25 Banner @SprengeMobil for han sa unnskyld da 👍 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 23:34 Skrevet tirsdag kl 23:34 Banner MR SPEED for vi sier hallo i natten.😉😉
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet onsdag kl 16:51 Skrevet onsdag kl 16:51 Banner N-4K0 for vi ser at det sies hallo i alle luker her inne nå.
MR SPEED Skrevet onsdag kl 18:15 Skrevet onsdag kl 18:15 Banner CC Sier Halo: Combat Evolved da 🥰🥰❤️❤️👍👍😎😎😊😊😀😀 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå