SprengeMobil Skrevet 9. juni Skrevet 9. juni Banner Ciaran og Ciara for jeg håper at også dere to har en fin dag. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. juni Skrevet 9. juni Banner SprengeMobil for Tusen Takk, vi har en fin og god dag. Og vi håper at du har hatt en fin og god pinsehelg.🕊️🕊️ 1
Sviskepott Skrevet 10. juni Skrevet 10. juni Banner C&C som slenger rundt seg med gode ønsker i hytten og pytten! 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. juni Skrevet 10. juni Banner Sviskepott, for vi ønsker deg også en fin og god junikveld.🥰🥰 1
Sviskepott Skrevet 10. juni Skrevet 10. juni Takkebanner C&C for et veldig godt ønske til meg og jeg brer det om meg som et varmt og mykt pledd. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. juni Skrevet 10. juni (endret) Banner Sviskepott for vi så på værmeldingen at det skal bli tropevarme her i helgen og det liker vi ikke. Endret 10. juni av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 1 2
SprengeMobil Skrevet 10. juni Skrevet 10. juni Banner Ciaran og Ciara for jeg har ikke hatt tropevarme her hos meg helt ennå. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. juni Skrevet 10. juni Banner SprengeMobil for vi håper alltid at vi skal slippe tropevarme.
Sviskepott Skrevet 10. juni Skrevet 10. juni Banner de snart tropeoppvarmede tvillingene og håper de finne kjølig skygge innimellom. 1
SprengeMobil Skrevet 11. juni Skrevet 11. juni Banner Sviskepott for å spise svisker midt på natta. 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. juni Skrevet 11. juni Banner SprengeMobil for vi skal snart spise frokost.😋😋 1
Sviskepott Skrevet 11. juni Skrevet 11. juni Banner C&C for jeg fant utatt oppvask på forumkjøkkenet...så hva kan dette komme av, hæ? 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. juni Skrevet 11. juni Banner Sviskepott, for vi tenker at du kanskje har hatt besøk av noen koselige små venner, som ikke tok ut oppvasken etter seg.😉😉 1
SprengeMobil Skrevet 11. juni Skrevet 11. juni Banner Ciaran og Ciara for å se at Sviskepott ikke har tatt oppvasken før Sviskepott la seg å sove, som jeg går utifra. 1
Sviskepott Skrevet 11. juni Skrevet 11. juni Banner SM fordi det "gås ut ifra" noe som ikke er til Pottens fordel, når det faktisk var C&C som var de siste der inne da. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. juni Skrevet 11. juni Banner Sviskepott for vi håper at du og alle sammen har en fin og god onsdagskveld.🥰🥰 1
Sviskepott Skrevet 12. juni Skrevet 12. juni Takk og joda den ble bra nok den, men nå må jeg banne C&C litt igjen, bare fordi det er fryktelig mange minutter siden sist jeg gjorde det. 1
N-4K0 Skrevet 12. juni Skrevet 12. juni Banner Pott for å føle trangen til å banne Cia før det går for lang tid siden sist. 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. juni Skrevet 12. juni Banner N-4K0 for nå ble du junibannet av oss, og vi håper at du og alle sammen har en fin og god kveld.🥰🥰
SprengeMobil Skrevet 12. juni Skrevet 12. juni Banner Ciaran og Ciara for å også bli junibannet av meg. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå