N-4K0 Skrevet 30. mai Skrevet 30. mai Banner Cia for å ha helt rett @Sviskepott jeg har "bare" vært her i 10 år 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. mai Skrevet 30. mai Banner N-4K0 for vi synes også at det alltid er hyggelig og koselig med besøk fra deg her inne.🥰🥰
MR SPEED Skrevet 30. mai Skrevet 30. mai (endret) Banner @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) si til @N-4K0 jeg har vært her i 13 år fra 6 september 2012……husker når n-4ko kom inn i skitt prat tråden første gang kødda vette av han 😜 @Sviskepott 19 år søta snuppa mi så ikke deg i forumet da i 2012 Tiden da elsklingen min ❤️❤️❤️❤️😜😜😜😜 Du så det nå sorry du 😢😢😢😢 Endret 30. mai av MR SPEED 1 1
MR SPEED Skrevet 30. mai Skrevet 30. mai Banner @N-4K0 du ble dritt sur men du kom igjen kødda til bake 🥰😍 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. mai Skrevet 30. mai Banner MR SPEED for vi er enige med N-4K0 at verden trenger kødd og tullball.
MR SPEED Skrevet 30. mai Skrevet 30. mai (endret) Banner @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) husker førsten jeg møtte dere 2 ble potte surre på meg grunn kødingen min……jeg skjønte ikke at dere var tvillinger da 👍👍 Endret 30. mai av MR SPEED 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. mai Skrevet 30. mai Banner MR SPEED for vi var bare 15 år og tenåringer den gangen, da du køddet med oss.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. mai Skrevet 30. mai Banner Ryuuou for tusen takk, vi liker veldig godt det profilbildet vårt. 1
N-4K0 Skrevet 30. mai Skrevet 30. mai Banner Cia for å være undrende, rødhårete, grønnøyde og tvillingete 2 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. mai Skrevet 30. mai Banner N-4K0 for vi banner deg for vi synes at du er megakul.😎😎🥰🥰 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. mai Skrevet 31. mai Banner Sviskepott, for vi synes også at du er skikkelig kul.😎😎🥰🥰
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. juni Skrevet 1. juni (endret) CC, banner dere for og synsse om noe. 🥴🥴 Endret 1. juni av TheDarkSycamore - SCM 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. juni Skrevet 1. juni Banner TheDarkSycamore-SCM for vi Megadigger deg.😍😍🤩🤩
Sviskepott Skrevet mandag kl 06:02 Skrevet mandag kl 06:02 Banner C&C som har megadigget og holdt fast tråden i mange dager nå. 1
Ryuuou Skrevet mandag kl 07:32 Skrevet mandag kl 07:32 Banner Sviskepott for å ha en populær hyggelig tråd. 1
Sviskepott Skrevet mandag kl 07:52 Skrevet mandag kl 07:52 Banner Ryuuou litt her, for det har h*n en del av æren for. (litt usikker på hvem du er her...ny eller bare nytt navn?) 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet mandag kl 11:13 Skrevet mandag kl 11:13 Banner Sviskepott for vi håper at du har en fin dag.🥰🥰
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå