Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Vi har en lærer på sola vgs


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal ikke uttale meg om arbeidsmetoden for denne læreren, men fjern navnet hans! Veien å gå er å finne ut hva han gjør feil og ta dette med klasseforstander, elevråd eller rektor. Legge ut navnet hans på nett er ikke smart..

 

Jeg ser den men det er ingen låv som sier jeg ikke kan og det handler litt om han vett ikke hvem jeg er på nette også er det påtide og sette ut lærere som oppfører seg usportselig. Noe må bli gjort!

Burde du ikke fokusere litt på mer på undervisningen?

 

Låv - Skal staves lov

Vett ikke - Vet ikke

Nette - Regner med du mener Internett?

Usportselig - Nei, usportslig heter det

Lenke til kommentar

Og nå sitter du i skoletimene og skriver dette? Hva med å fokusere på undervisningen og lære noe (for eksempel norsk grammatikk og setningsbygging) i stedet?

 

Ut fra førsteinnlegget ditt har du dessuten veldig dårlig grunnlag for å henge ut læreren på denne måten.

 

1. Vi har matte

2. Jeg har 6er i norsk :p

3. dette er ett forum ikke en norsktime

4. Ferdig med oppgavene og jeg skriver like mye på forumet i skoletiden slik som du

 

Ikke glem at flere av oss sitter på jobb (kanskje ikke direkte bedre :whistle: ), har fri, jobber turnus/sen vakt.. Dvs ikke går glipp av undervisning.

Lenke til kommentar

Og nå sitter du i skoletimene og skriver dette? Hva med å fokusere på undervisningen og lære noe (for eksempel norsk grammatikk og setningsbygging) i stedet?

 

Ut fra førsteinnlegget ditt har du dessuten veldig dårlig grunnlag for å henge ut læreren på denne måten.

 

1. Vi har matte

2. Jeg har 6er i norsk :p

3. dette er ett forum ikke en norsktime

4. Ferdig med oppgavene og jeg skriver like mye på forumet i skoletiden slik som du

 

Det er ET forum, ikke en norsktime. Og punkt 4 er vel strengt tatt ikke en setning en gang..,

 

Svar:

1. Hvorfor i alle dager har du framme dataen når dere har matte? Det vanlige (og erfaringsmessig mest effektive) er å jobbe med oppgaver på papir. Og i alle fall ikke å sitte på forum.

 

2. Det har jeg SVÆRT vanskelig for å tro på.

 

3. Enda en grunn til at du burde holde deg unna i skoletiden. Det er norsktimer du SKAL ha.

 

4. Husk på at noen av oss har fullført videregående og begynt i jobb. For ordens skyld har jeg fri i formiddag, og har ikke undervisningstimer før etter lunsj (ja, jeg jobber som lærer).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...