Gå til innhold

[Løst] Forslag til mitt Gaming Navn?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du vil være mad shit gangsta rap kan du bare kalle deg MC ViRuZZ eller noe lignende. Du må ha MC foran for maks wangstaness.

Ellers synes jeg tidligere forslag om STD-ViruZ var bra.

Skrevet

Herre hvor harry du skulle ha det da. Hvis du absolutt må ha noe så ville jeg hatt viruz_, men ikke noen fan. Anbefaler deg å ta ditt ekte navn, uten de plutselige store bokstavene. Ikke morsomt å bli husket for xMadKillerVirUZZz??x når du blir eldre.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har alltid brukt etternavnet mitt på alle sånne spill, og fullt navn på litt mer seriøse spill, da gjerne simulatorer. Da opparbeider man seg en respekt med det navnet (her er et av ytterst få steder jeg ikke bruker det)

Skrevet

Kjenner jeg blir ytterst skuffet når jeg ser fjortiser som kaller seg xXmod_x_killerXx <xXx_ch|2on1|<4Lz_ki113r_xXx> eller noe i den duren. Finn deg et enkelt navn som ikke ser for jålete ut og som du ikke blir flau over når du blir eldre. "xD"

aiai....

• Liker 1
Skrevet

Kjenner jeg blir ytterst skuffet når jeg ser fjortiser som kaller seg xXmod_x_killerXx <xXx_ch|2on1|<4Lz_ki113r_xXx> eller noe i den duren. Finn deg et enkelt navn som ikke ser for jålete ut og som du ikke blir flau over når du blir eldre. "xD"

aiai....

Enig her, finn noe lett og godt.

Mitt nyeste nick er Litego, fint ordspill som passer meg ettersom jeg elsker Litago produkter og jeg er lite go. Har også lekt meg litt med hero names som Baman, Piderman, Manbat etc.. Kanskje ikke så orginalt, men små morsomt.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...