Gå til innhold

Mark Wahlberg som Nathan Drake


Anbefalte innlegg

Jeg merker jeg mister litt troen på denne filmen når jeg er tilbake på mark wahlbergs prestasjon i max payne. Det som derimot er skuffende er at filmen ikke vil ha med karakteren sully. Robert de niro ska visstnok også spille faren til nathan, og Joe Pesci skal spille onkelen hans.

Dvs at de fjerne sully og tar med to karakterer som ikke har vært spillbare / eksistert spillserien hittil. :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hmm skal wahlberg ødelegge enda en film basert på ett spill? nå er max payne spilla noen av mine absolutt favoritter og 1'ern hadde en dritbra historie og filmen var ikke på langt nær like bra som den kunne ha blitt. en grei film men siden den het max payne skulle man forvente mye mer

 

forstår jo at det ikke er wahlberg sin feil. er vel manuset som var dritt så får se hvordan denne blir, men må inrømme at max payne filmen drepte troen min på filmer basert på spill :D

 

Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte. Hvem er det som oppriktig kan gi Mark Wahlberg skylden for at Max Payne var dårlig? Greit, det er rart at han sa ja til Max Payne etter å ha lest manuskriptet, men hans motiver skal vi ikke blande oss inn i. Hvordan filmen blir er jo helt opp til personen som har skrevet den samt regissøren.

 

Ser du virkelig ikke det?

 

skrev jo på slutten at det ikke var wahlberg sin feil at filmen var søppel men nå syns ikke jeg han spilte max payne så veldig bra heller. skal sies at jeg for det meste liker mark wahlberg men han var bare ikke max payne sånn jeg ville sett det. kanskje jeg som har for sterke meninger om max payne spilla siden de er noe av det beste jeg kan huske å ha spilt :D

 

blir mer spennende å se hvordan max payne 3 blir. ut ifra det jeg har sett så har jeg ikke alt før høye forhåpninger

Lenke til kommentar

Litt skuffet over at Wahlberg fikk rollen som Drake. Han er en grei skuespiller, men klarer ikke se for meg han i denne rollen. Som mange andre, håpte jeg på Nathan Fillion som Drake, ikke bare ligner han, men han er genial fyr som hadde passa perfekt i den rollen.

 

Bare se på dette da!

 

1345606-00_nathan_drake_as_nathan_fillon_02-470x329.jpg

 

Oh well.. Kan vel bli bra for det om.

Lenke til kommentar

Indiana jones, Nilens juvel, Kampen om den grønne diamant, tomb raider. Så Ikke akkura et nytt konsept dette, nærmer seg litt oppbrukt etterhvert noe TombRaider filmene bærer preg av. Men hvorfor ikke Marky Mark and the funke bunch, synes dog både lovely bones og Max payne var tamme saker så en fobedring på cven hans er velkommen nå.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...