Gå til innhold

Tips til proteinpulver for bruk etter trening


Anbefalte innlegg

Tror ikke kostholdet mitt innholder nok protein, og siden jeg tar buss og dusjer på treningsenteret mitt rekker jeg ikke å få i meg noe proteiner i "tide"

 

Lurte på om dere kunne hjelpe meg med noe proteintilskudd? Er så mange forskjellige der ute, er til å bli litt forvirra av. Jeg trener for å bli større og sterkere. Har titta litt på proteinfabrikken.no siden det virker rimelig, men det er alt for mange å velge mellom.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De fleste Whey Isolate fra PF er gode på smak, husk på å at du må ha karbs rett etter trening i tillegg. PF har carbofuel uten smak slik at du kan ha det sammen med whey isolate uten å ødelegge smaken til proteinet.

 

Sweet apple smaker godt, det gjør fruit punch og.

 

PF er kanskje dyrere faktisk enn de andre, men av egne erfaringer vet jeg at de leverer bra varer...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Litt utenfor topic, men selv digger jeg 1 l melk etter trening. Rundt 45g karbohydrat, 30g protein, 7-39g fett med kalsium, vit-B og jod. 

 

Sant det. Men enkelte vil holde seg unna de karbohydratene.

Jeg blander ut ca 3-4dl lettmelk med 1.5 scoop med Whey Isolat.

Da har du raske proteiner til opptakk rett etter trening (kroppen er mer mottagelig for næring etter treniing) og litt tregere proteiner fra melken. Så slipper man også å være så oppblåst etter så mye væske rett etter trening.

Vet ikke hvor mye det har å si, men det funker. En god shake og et par egg eller annet mat etter trening er aldri feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...