Gå til innhold

Hvordan blir det hvis jeg skal sende blomster til noen i en by langt unna?


iSimen

Anbefalte innlegg

Hei!

Ei jente jeg kjenner og har kommet i et godt forhold med har bursdag i desember, når jeg er borte på reise i hele julen. Hun reiser tilbake til hjembyen sin, og jeg ville gjerne sende henne en bukett med blomster på bursdagen hennes. Hvordan blir det med betaling på dette? Får jeg en faktura? Et kontonummer?

 

Jeg vil veldig gjerne ha muligheten til å sende henne favorittblomstene hennes på en slik spesiell dag, siden jeg ikke kan være der for å feire den med henne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Ei jente jeg kjenner og har kommet i et godt forhold med har bursdag i desember, når jeg er borte på reise i hele julen. Hun reiser tilbake til hjembyen sin, og jeg ville gjerne sende henne en bukett med blomster på bursdagen hennes. Hvordan blir det med betaling på dette? Får jeg en faktura? Et kontonummer?

 

Jeg vil veldig gjerne ha muligheten til å sende henne favorittblomstene hennes på en slik spesiell dag, siden jeg ikke kan være der for å feire den med henne.

 

Går det ikke å bestille online da? En fyr sendte iaffal meg en bukett fra Oslo en gang, når jeg var i Kristiansand, så går nok ann å betale som vanlig netthandel vil jeg tro.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...