Gå til innhold

Dine top 5 favorittfilmer!

TheSoapmaker

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilke 5 filmer liker du mest av alle? Kan være greit å se hvilke filmer folk liker best, mtp at jeg kanskje jeg oppdager nye filmer og kanskje oppdager nye også. :D

Ja, jeg oppdaget at du oppdaget sånn at jeg oppdaget også. Neida, bare mobber deg!

Mine topp 5 må vel være

Inception

Fight Club

The Prestige

Saving Private Ryan

Ikke nødvendigvis i denne rekkefølgen, men er blandt mine topp filmer som jeg kom på i farten.

Skrevet

Hvilke 5 filmer liker du mest av alle? Kan være greit å se hvilke filmer folk liker best, mtp at jeg kanskje jeg oppdager nye filmer og kanskje oppdager nye også. :D

Ja, jeg oppdaget at du oppdaget sånn at jeg oppdaget også. Neida, bare mobber deg!

Haha! Oops! Glemte å skrive dere! LOL :D

• Liker 1
Skrevet

Urangert rekkefølge;

The Shawshank Redemption

Braveheart

City of God

The Prestige

The Gladiator

De fire øverste er bankers, men flere filmer som kunne hatt den siste plassen.

Skrevet

Kan nevne at jeg er utrolig interesert i film, men har dessverre ikke sett så utrolig mange gode filmer enda. Kan slenge opp en top 5 da, over filmer som er mine favoritter nå.

The Shining

The Elephant Man

2001

Stalker

The Godfather 2

Er utrolig mange filmer jeg liker, og som alle har vær sine kvaliteter. derfor hater jeg egentlig å sette opp lister selv, men elsker å lese andres^^

Gjest Slettet+981723478
Skrevet

•  
  • Back To The Future
  • The Simpsons Movie
  • Forrest Gump
  • I Love You Philip Morris
  • Schindlers Liste

Skrevet (endret)

1. Baron Prásil
  2. Doro no kawa
  3. Beloe solntse pustyni

Resten vet jeg ikke, og orker ikke finne ut.

Hehe, godt å se at min Doro no kawa propaganda begynner å bære frukt. 3 av 6 er forøvrig ikke så verst. Bra jobbet. :yes:

Komplett liste:

1. Baron Prasil - sprelsk konfettieske av visuell poesi

2. Muddy River aka Doro no kawa - ømt om vennskap mellom barn på samfunnets skyggeside; det hele skildret av Japans svar på Terence Malick. Kort sagt, den nær perfekte film.

3. White Sun of the Desert - vakker, vemodig og akk så herlig russisk fest av en film

4. Coach to Vienna - krigsdrama ledsaget av suggererende bilder og nydelig musikk, hva mer kan man ønske seg?

5. Night and the City - film-noir par excellence

Bonusfilmen er selvsagt den hardkokte australske kultklassikeren Wake in Fright

Endret av Montag

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...