Gå til innhold

Hva ønsker du deg til jul(myke og harde pakker)?

Toska92

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+987123897
Skrevet

^No offence, men da er det vel egentlig ikke noe poeng i å poste det du skrev. Hva med å legge den i spoiler da?

Skrevet

Jeg har egentlig aldri hatt noen spesielle juleønsker.. Det kommer litt av at jeg alltid har hatt et (altfor stort) behov til å være selvstendig men også fordi jeg ikke vil at vennene mine skal føle et press til å finne noe til meg. Derfor er jeg veldig stor fan av kreative/jordnære/hjemmelagde gaver! Gjerne utenom det vanlige ;)

Alt er flott! - om jeg får en hjemmelagd presang, trenger det ikke å være noen Picasso (med mindre noen faktisk har brutt seg inn på et museum og stjålet en picasso for egenhånd) :D

http://icanhascheezburger.com/2009/11/02/funny-pictures-best-present-evur/ :D

Gjest Slettet+987123897
Skrevet

Jonas: Har de nederste i brunt (i en størrelse for stor riktignok) og er ikke sikker på om jeg liker designet eller ikke. Det har med at jeg aldri har klart å like heeelt sømmen som går som en "moccasin toe". Dersom du liker det derimot er det ingenting å utsette på kvaliteten.Da er det bare å ønske seg de.

Skrevet

Ønsket meg en tur til Hawaii sammen med damen på tull, og har fått bekreftet av ymse kilder at dette blir realitet. Honolulu i februar. Skulle gjerne fått vite det på julaften, men hvem bryr seg.

Fuck-Yeah.jpg

• Liker 2
Skrevet

Jørgen: Jeg også! Skal se etter dem på eBay etter julaften. :fun:

Homme: Likte bagen og sekken, mer info? :p Jakka ser jeg ikke helt det store med, ser bedre ut enn en rekke andre jakker (ponchoer?) av den typen, men nå liker jeg ikke slike i utgangspunktet da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...