Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Venner som ikke er venner.


Gjest Gutt_Alene

Anbefalte innlegg

Gjest Gutt_Alene

Jeg setter pris på svarene deres, men hvem av dere som har best løsning driter jeg i. Nå har jo heller ikke jeg vært i samme situasjon som MainCore ettersom han har blitt mobbet, men men.

 

Uansett Alvorlig. Ikke faen om jeg skal holde meg i mtt eget selskap. Jeg liker det ikke. Jeg liker å være ute blant folk og oppleve ting.

 

Lei meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, jeg mener det bare godt da, trådstarter.

Det er ikke noe ille i å være alene litt noen ganger.

 

Kanskje får det klarnet opp tankene litt når du gjør det, og så klarer du å løse "problemet" selv heller? Og ikke se på det som et problem heller - se mer på det som en oppgave du skal løse, for du vil nødig havne i et spor der du bare føler håpløshet.

Lenke til kommentar

Tja, jeg mener det bare godt da, trådstarter.

Det er ikke noe ille i å være alene litt noen ganger.

 

Kanskje får det klarnet opp tankene litt når du gjør det, og så klarer du å løse "problemet" selv heller? Og ikke se på det som et problem heller - se mer på det som en oppgave du skal løse, for du vil nødig havne i et spor der du bare føler håpløshet.

 

 

Det er absolutt ikke sunt og det gir ingen fordel å føle seg jævlig og ikke ha noen venner. Uansett.

 

At det vil klarne opp tankene hans er godt mulig, men han vil nok mest føle seg trist og ille. Sånn han har det nå, påvirker det andre ting også.

 

 

Jeg håper og ønsker at trådstarter kan få rettet opp i dette problemet så fort som mulig.

Lenke til kommentar

Det er absolutt ikke sunt og det gir ingen fordel å føle seg jævlig og ikke ha noen venner. Uansett.

 

At det vil klarne opp tankene hans er godt mulig, men han vil nok mest føle seg trist og ille. Sånn han har det nå, påvirker det andre ting også.

 

 

Jeg håper og ønsker at trådstarter kan få rettet opp i dette problemet så fort som mulig.

 

hvorfor er det ikke sunt å være alene? Folk er forskjellige, Noen liker bedre å være for seg selv, uten noen andre rundt seg, andre liker best å være sammen med andre, og får nesten angst for å være litt alene.

 

Jeg selv hadde aldri giddet å være sammen med vennene mine hele tiden, men det betyr jo ikke at jeg ikke har gode venner. Man har ikke et behov for å være sammen med andre mennesker for å føle seg bra.

 

Men jeg skulle gjærne hatt en løsning på problemet...

 

det finnes ingen løsning på problemet ditt som vi på et forum kan hjelpe deg med. Du må selv løse problemet, vi kan bare gi det et lite dytt, eller gi deg et par gode råd.

 

ingen av oss vet hvem du er, hvordan du oppfører, hvordan du framstår, og vi vet absolutt ikke noe om vennene dine. Det finnes dessverre ingen magisk løsning på slike problemer, du må bare prøve å gjøre ting bedre for å deg selv på din egen måte.

 

om du føler deg trist eller ensom, bare slutt å vær trist og ensom :)

ingenting som hindrer deg i å gjøre akkurat det du har lyst til..

Endret av kammizez
Lenke til kommentar

Tja, jeg mener det bare godt da, trådstarter.

Det er ikke noe ille i å være alene litt noen ganger.

 

Kanskje får det klarnet opp tankene litt når du gjør det, og så klarer du å løse "problemet" selv heller? Og ikke se på det som et problem heller - se mer på det som en oppgave du skal løse, for du vil nødig havne i et spor der du bare føler håpløshet.

 

 

Det er absolutt ikke sunt og det gir ingen fordel å føle seg jævlig og ikke ha noen venner. Uansett.

 

At det vil klarne opp tankene hans er godt mulig, men han vil nok mest føle seg trist og ille. Sånn han har det nå, påvirker det andre ting også.

 

 

Jeg håper og ønsker at trådstarter kan få rettet opp i dette problemet så fort som mulig.

 

Først av alt, så aner jeg ikke hvor du tar det fra at noen nødvendigvis skal måtte føle seg jævlig (er du seriøs?!) bare fordi man er alene. Og han sier jo ikke at han ikke har noen venner heller, akkurat. Så jeg synes du opptrer faretruende manipulativt mot trådstarter ved å si sånn - kanskje du får ham til å føle seg enda mer alene og derfor avhengig av din hjelp?

 

Her forsøker jeg faktisk bare å si ting som de er og gi ham litt objektive/harde tips som faktisk kan hjelpe. Det er definitivt IKKE sunt å dvele på noe sånt og synke ned i seg selv og tro at det er noe galt i å være alene litt iallefall.

 

Kan ikke annet enn å si det samme som han andre fyren her sa tidligere, men da reagerte jo moderator med en søt melding også. Så dere får tute og kjøre på. Lykke til uansett, til trådstarter. Håper det ordner seg for deg.

 

Blir litt målløs av hvordan folk her inne er altså.

Lenke til kommentar

 

hvorfor er det ikke sunt å være alene? Folk er forskjellige, Noen liker bedre å være for seg selv, uten noen andre rundt seg, andre liker best å være sammen med andre, og får nesten angst for å være litt alene.

 

Jeg selv hadde aldri giddet å være sammen med vennene mine hele tiden, men det betyr jo ikke at jeg ikke har gode venner. Man har ikke et behov for å være sammen med andre mennesker for å føle seg bra.

 

Jeg tok utgangspunkt i trådstarter sin situasjon.

Lenke til kommentar

Det er absolutt ikke sunt og det gir ingen fordel å føle seg jævlig og ikke ha noen venner. Uansett.

 

At det vil klarne opp tankene hans er godt mulig, men han vil nok mest føle seg trist og ille. Sånn han har det nå, påvirker det andre ting også.

 

 

Jeg håper og ønsker at trådstarter kan få rettet opp i dette problemet så fort som mulig.

 

hvorfor er det ikke sunt å være alene? Folk er forskjellige, Noen liker bedre å være for seg selv, uten noen andre rundt seg, andre liker best å være sammen med andre, og får nesten angst for å være litt alene.

 

Jeg selv hadde aldri giddet å være sammen med vennene mine hele tiden, men det betyr jo ikke at jeg ikke har gode venner. Man har ikke et behov for å være sammen med andre mennesker for å føle seg bra.

 

Du har definitivt et mer realistisk syn på saken her, synes jeg iallefall. Det er ingen poeng å omgås med mennesker som ikke er ærlige og ekte mot oss. Det er faktisk svært ødeleggende, og jeg selv har vært i den situasjonen hvor legen min "merket" at jeg hang med folk jeg "ikke hadde gått av å henge med". Det kan føre til depresjoner og i sin tur hukommelsesvansker og annet, noe jeg kan skrive under på.

 

Det er dessuten først når man lærer å trives i eget selskap at man kan trives med andre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...