Gå til innhold

aero7+

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen som vet om det blir bra med en aero7+ cpu vifte til min amp xp 2600 2.08ghz

hvor får man tak i artic silver III kjølepasta...i noen butikker???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ravenlord: Så kult! Jeg har bestillt så å si det samme oppsettet med kjøler, cpu, minne og hk som deg. Du ville ikke være snill å fortelle hvilke settings du kjører?

Tilbake til topic: En kamerat av meg som har den kjøleren er veldig fornøyd. Venter på en slik kjøler selv. Bråker den ikke litt selv på laveste turtall da? (skjønner at man ikke tenker for mye på støy når man klokker, men likevel...)

Nomercy: Vet ikke om du bor i Oslo, men du kunne jo høre med komplett, mener jeg har kjøpt AS der. Til XP2600 må den Aero bli bra, kan ikke skjønne annet.

Skrevet
Ravenlord: Så kult! Jeg har bestillt så å si det samme oppsettet med kjøler, cpu, minne og hk som deg. Du ville ikke være snill å fortelle hvilke settings du kjører?

Tilbake til topic: En kamerat av meg som har den kjøleren er veldig fornøyd. Venter på en slik kjøler selv. Bråker den ikke litt selv på laveste turtall da? (skjønner at man ikke tenker for mye på støy når man klokker, men likevel...)

Nomercy: Vet ikke om du bor i Oslo, men du kunne jo høre med komplett, mener jeg har kjøpt AS der. Til XP2600 må den Aero bli bra, kan ikke skjønne annet.

Kjører 200*11=2200 aka xp 3200

Vcore 1.75

kjørte prime 95 i 10 timer og cpu ble 49 grader (vel å merke kjører bare aeroen på halv hastighet)

skal nok klokke noe mer men brodern liker ikke det så mye, siden han er deleier. Men jeg klokker i det skjul for det :yes:

Minne timingene holder jeg fortsatt på å justere. kjører 2-2-3-5 foreløpig med 2.8 i volt på rammen

alle andre enn ram volt og cpu volt på standard

jeg hører den ikke på laveste turtall

Og Nomercy viften er sertifisert for xp 3200+ og oppover.. Så den takler nåkk din xp 2600

Skrevet

Tusen takk for klokke tipsene dine.. jeg maser noe veldig men.. du ville ikke dele timingene dine med oss også når du finner de absolutt optimale men stabile timingene?

Spendt når CPU'en kommer i morgen så jeg får prøvd, jeg også.

Igjen takk for at du gidder å dele med oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...