Gå til innhold

å spille CS i Linux uten WINE går dette?


Anbefalte innlegg

jeg spiller vanligvis ikke pc i det hele tatt, nei faktisk så spiller jeg ikke noen ting, spilte endel før, men til mitt poeng, for en gang skyld så tror jeg at jeg skal begynne å spille litt, å da hadde jeg tenkt til å prøve CS av alle ting, men jeg hadde ikke tenkt til å kjøre CS i Windows, aldri i verden, så jeg kunne tenkt meg å kjøre CS i Linux, går det an å kjøre CS i Linux uten WINE, finnes det noen CS source for Linux? CS går jo nesten 40 % kjappere i Linux vet dere. dessutten så tror jeg det er litt mer fancy å spille det i Linux siden at det blir litt annet miljø å greier.

 

Håper noen svarer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hmmmm, jaja, men hvis jeg kjører CS igjennom Wine eller WineX så går det bra? mulig jeg gjør det men, for se litt. ikke sikkert at jeg begynner enda alikevel, kanskje når ny-maskina mi kommer. kan iallefall ikke spille på den pc`en jeg har nå iallefall. takk for hjelpen.

Lenke til kommentar
Vet dette kan virke litt teit, men hvorfor ikke prøve noe annet en cs?

 

wolfenstein: enemy territory ?

 

 

Genialt spill fordi:

 

1: Gratis!!

2: Finst både til linux og windows

3: Mye bedre enn Return To Castle Wolfenstein (min mening da men men :D )

 

joda, hadde vært tøft det, men nå har jeg ikke særlig erfaring med Spilling egentlig, bare for noen år siden at jeg hadde FIFA å noen motorsykkel spill til pc. så tenkte jeg at jeg skulle prøve CS da,

Lenke til kommentar
joda, hadde vært tøft det, men nå har jeg ikke særlig erfaring med Spilling egentlig, bare for noen år siden at jeg hadde FIFA å noen motorsykkel spill til pc. så tenkte jeg at jeg skulle prøve CS da

 

CS har en rimelig høy inngangsterskel om du spiller på servere med flinke folk. Det er rett og slett frustrerende vansklig :)

 

Men for all del: Lykke til! :yes:

Lenke til kommentar

<input type crash> tror jeg ;)

 

Men, tenkte selv jeg skulle prøve CS gjennom Wine eller Winex, hva er egentlig forskjell på disse to ?

 

Og et spørsmål som kanskje Marcel kan svare bedre enn de fleste andre på, er det vanskelig å oppdatere skjermkortdriverene til mitt Geforce 2 GTS kort i SuSe ?

Lenke til kommentar
Og et spørsmål som kanskje Marcel kan svare bedre enn de fleste andre på, er det vanskelig å oppdatere skjemkortdriverene til mitt Geforce 2 GTS kort i SuSe ?

 

Nei. Nvidias GeForce drivere er universale for alle modeller. Det eneste du trenger å gjøre er å oppdatere skjermkortinformasjon i sax2 og sørge for at "Enable 3D Aceleration" er på :yes:

 

MarcelSB

 

Edit: Srkeivelif

Lenke til kommentar
Vet dette kan virke litt teit, men hvorfor ikke prøve noe annet en cs?

 

wolfenstein: enemy territory ?

 

 

Genialt spill fordi:

 

1: Gratis!!

2: Finst både til linux og windows

3: Mye bedre enn Return To Castle Wolfenstein (min mening da men men :D )

 

Eller TacticalOps. UT-basert CS-lookalike som kjører native i Linux. Bedre grafikk, og generelt sett bedre gameplay enn CS har det også, mener jeg personlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...