Gå til innhold

Vi forbereder oss til Cataclysm!


Anbefalte innlegg

Jeg starter denne tråden så vi kan diskutere hvordan en best mulig forbereder seg til å levle.

Jeg regner med jeg ikke er alene om å skulle levle så fort som overhodet mulig til 85, og da kan det være greit å finne ut av hva en trenger. Både ingame og utenform.

 

 

Jeg skal levle en mage, og har allerede gått til innkjøp av litt over 120 flask of the frost wyrm. Det er mer en jeg trenger, men da holder det garantert hele veien.

 

I tilegg kunne det kanskje vært smart å hatt travellers mammoth så jeg kunne reparert der, men det får jeg ikke råd til.

 

Jeg foreslår at dere på forhånd clearer ut mailboxen og sender stacks med flasks og bandages og annet en trenger til karakteren, så er det bare å hente ut etterhvert som en trenger. Alle liker vel god inventoryplass.

 

Huske å investere i store bags.

 

 

Til selve spillinga skal jeg ha masse ferskt frukt. Knekkebrød, mye vann på flaske, behagelige klær og en god porsjon kaffe skal også konsumeres.

 

Søvn har jeg ikke helt funnet ut av enda, regner med å sove i allefall 5-6 timer hver natt for ikke å dø. Ta meg til tid dusj og barbering.

 

Om flere har ting de skal gjøre så kan vi jo liste det opp så alle kan få en lettere oppgave foran seg den 7. desember.

Endret av Detectable
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kaffeinpiller >>>>> kaffe. Burde holde seg unna ting med mye sukker i, funker generelt dårlig over litt lengre tid.

 

Selv har jeg egentlig ikke store planene. Har skaffet meg 4000 justice points/honor points og 25 complete quests i Icecrown så jeg får en liten xp boost fra starten av. Har jobb mandag, tirsdag og onsdag kveld uken Cata kommer ut, så blir ikke så ekstremt rask leveling på meg. I WOTLK tok jeg meg fri fra jobb og kjørte 5 man grinding fra 70-80 med 4 timer søvn per dag -_-

Lenke til kommentar

Lønner seg? Tviler på at de få minuttene du kanskje sparer på å ha bedre gear mens du levler gjør opp for tiden du ville brukt på å få tilbake de samme poengene i 85, hvis det er sånn du tenker på det.

 

Bortsett fra det ser jeg ingen grunn til å _ikke_ forsette å ha JP cap hvis du allerede sitter på den.

Lenke til kommentar

Jeg har drøssevis av disenchant greier på bank alten min, ville dere ha solgt de nå eller ved release av Cata?

 

Tror ikke jeg kommer til å prøve å bli 85 raskest mulig, men kommer heller ikke til å idle så mye under questingen. Er også veldig happy for at de hevet max lvl til 85 og ikke 90 eller høyere.

Lenke til kommentar

Lønner seg? Tviler på at de få minuttene du kanskje sparer på å ha bedre gear mens du levler gjør opp for tiden du ville brukt på å få tilbake de samme poengene i 85, hvis det er sånn du tenker på det.

 

Bortsett fra det ser jeg ingen grunn til å _ikke_ forsette å ha JP cap hvis du allerede sitter på den.

 

godt poeng....

Lenke til kommentar

Bruk JP på den måten du vil. Å tjene opp igjen 4k JP tar ikke altfor lang tid akkurat, og vil neppe ta lengre tid på 85 enn på 80.

Gjør det som du synes er riktig, det finnes ingen fasit. Personlig brukte jeg 2k+ JP her om dagen på warrioren for gloves og belte. Kjedelige oppgraderinger, men gidder ikke spare til 85. Jeg tar ikke WoW såpass "seriøst" at jeg gråter over spilt melk..

Lenke til kommentar

Man får mere JP pr. bosskill i 85 slik jeg har forstått det.

 

Jeg skal ikke spille noe hardcore for å komme først til 85 eln, har skole så jeg kan ikke gjøre noen drastiske greier.

 

Levler vel først DK-en til 85 og ser hvordan raidingen i guildet blir. Om vi ikke starter opp enda levler jeg hunteren og/eller locken til 85 før jeg starter på min Troll Mage og min Goblin et-eller-annet. Skulle egentlig lage Goblin Shaman, men lagde heller en Shaman på Troll'Qiraj.

Lenke til kommentar

Satt meg et mål om å bli første hunter til 85. En god dose søvn før release, mye vann og relativt sunn mat må til. Håper også at jeg får en kompis til å sove på sofaen her så jeg har selskap mens jeg levler. Sette sammen en fin spilleliste i Spotify hjelper også en del.

 

Tror også jeg skal koste på meg en ny fin stol, for den jeg har puster faen ikke så blir jo helt bløt av å sitte lenge i den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...