Gå til innhold

Vi forbereder oss til Cataclysm!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk bekreftelse fra Gamezone idag at spillet var sendt, så nå er det opp til posten at jeg får det på mandag. Ellers så skal det handles inn en god del godsaker, siden jeg faktisk skal kose meg med denne pakka, det går i mitt tempo og ikke realm first sitt.

Lenke til kommentar

Er sjalu på dere som har tiden til å spille mye med engang spillet kommer ut.. Selv har jeg tentamen på Onsdagen og Fredagen. Og siden jeg går på skole, står opp veldig tidlig for å ta buss så må jeg legge meg klokken 12. Og jeg er ikke hjemme fra skolen før klokken 5.. Så blir ikke så mye spilling for meg, vertfall ikke den første uken :cry:

Lenke til kommentar

Ut fra dette forumet, kan det virke som at det eneste som gjelder når cata kommer ut, er å komme seg så fort som overhodet mulig til 85. Det er ikke nødvendigvis sant. Hva som gjelder er individuelt for hver enkelt spiller, så om du ikke går for realm first et-eller-annet (som du sikkert ikke gjør om du har skole), hvorfor være sjalu? Du kommer deg til 85 du også, i det tempoet du liker best selv, og du får oppleve akkurat det samme som alle andre :)

 

Selv skal jeg levle effektivt, men uten stress. Jeg har alltid vært "flink" til å queste i den forstand at jeg gjør det effektivt, men jeg levler aldri så hardcore at jeg ikke trives med det, heller ikke i Cataclysm :)

Lenke til kommentar

Jeg hadde faktisk glemt av releasedatoen, så i kveld kommer tatovøren min på besøk fra litauen og blir i ei uke for å tatovere meg og kompiser i stua...

 

Ser for meg veldig lite spilling før han drar på søndag, ettersom i min 40 kvadrat hybel forsvinner kontorstolen min når noen får seg blekk. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...