Gå til innhold

Bukser i butikker for små!


yeeh

Anbefalte innlegg

Hei. er en gutt på 17 år som trener styrketrening 5 dager i uka. Jeg veier 100 kilo, så er en svær kar. Problemet er at i vanlige "ungdomsbutikker" som urban osv osv har som regel klær opp til størrelse 36 osv. Det blir altfor lite etter min smak. For det første får jeg vel ikke knept igjen en 36, og for det andre liker jeg de litt store :)

 

Noen som har noen forslag til hvor jeg kan få buksene i større størrelse?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter min erfaring har de fleste butikker bukser i hvert fall opp til 38-40". Tror du handler på feil sted. :)

38-40 er perfekt, men må si jeg sliter med å finne det i de "vanlige" butikkene, tenker da på Carlings, jackn jones, urban osv osv. Altså ikke bestefarbukser :)

Lenke til kommentar

Jeg har kjøpt 38-bukser på Carlings, men det pleier ikke å være det de har mest av. De tar det nok inn på forespørsel. Ellers har de jo digre klær på Dressmann, om du finner noe ungdommelig nok der. Jack & Jones også.

38-40 er vel egentlig ikke digre klær? Jeg er da virkelig ikke feit, stor ja, men mye fett har jeg ikke på kroppen. Ville da tro at det er mange som trenger større. Er vel kanskje derfor de fleste "digre" går med joggebukser da :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...