Gå til innhold

Problem med 1 måneds gratis live ):


zeat

Anbefalte innlegg

hei. jeg har kjøpt meg halo 2 til PC og der følgte det med et "kort" med en kode for 1 måneds gratis xbox live gold. på den så står at jeg skal gå til gamesforwindows.com/trylive, men den sia finnes ikke... jeg kommer til en annen microsoft sie. så står det at jeg skal logge inn og "managa profile" så skrive inn koden på redeem prepaid code. jeg finner ikke dette så jeg prøvde med noe redeem code sak på xbox360en min, men da står det at det er feil kode.... og jeg gikk inn på xbox.com og prøvde å redeeme der, men "det oppstod en feil undertransaksjonen. prøv igjen senere". jeg har aldri så mye som skrapt opp det uttapå koden så ingen har hatt tilgang til den så det jeg lurer på er hvordan kan jeg få min 1 måned gratis xbox live gold??

 

takker på forhånd for svar og beklager for kanskje vanskelig formulering og/eller skrivefeil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er du sikker på at det står Xbox Live, og ikke Microsoft Live eller hva det nå het? Sistnevnte er fra den tiden microsoft tok betalt for å spille visse spill online på PC, og er nå fjernet. (om jeg husker rett) Så det kan hende du har en månede gratis av en betalingstjeneste som ikke finnes lengre? :)

 

Edit: Microsoft Live het det da altså ikke. Men noe med Live ihvertfall, hurrdurr.

Endret av ScreamRape
Lenke til kommentar

Er du sikker på at det står Xbox Live, og ikke Microsoft Live eller hva det nå het? Sistnevnte er fra den tiden microsoft tok betalt for å spille visse spill online på PC, og er nå fjernet. (om jeg husker rett) Så det kan hende du har en månede gratis av en betalingstjeneste som ikke finnes lengre? :)

 

Edit: Microsoft Live het det da altså ikke. Men noe med Live ihvertfall, hurrdurr.

 

Games For Windows Live mener du?

Lenke til kommentar

Er du sikker på at det står Xbox Live, og ikke Microsoft Live eller hva det nå het? Sistnevnte er fra den tiden microsoft tok betalt for å spille visse spill online på PC, og er nå fjernet. (om jeg husker rett) Så det kan hende du har en månede gratis av en betalingstjeneste som ikke finnes lengre? :)

 

Edit: Microsoft Live het det da altså ikke. Men noe med Live ihvertfall, hurrdurr.

 

Games For Windows Live mener du?

...aeheh, ja, det var det kanskje det het ja... :whistle:

Lenke til kommentar

Er du sikker på at det står Xbox Live, og ikke Microsoft Live eller hva det nå het? Sistnevnte er fra den tiden microsoft tok betalt for å spille visse spill online på PC, og er nå fjernet. (om jeg husker rett) Så det kan hende du har en månede gratis av en betalingstjeneste som ikke finnes lengre? :)

 

Edit: Microsoft Live het det da altså ikke. Men noe med Live ihvertfall, hurrdurr.

 

Games For Windows Live mener du?

...aeheh, ja, det var det kanskje det het ja... :whistle:

Lol, kom på det siden jeg var på Gamestop for noen dager siden og så det :p

 

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...