Gå til innhold

Tar Call of Duty turen til melkeveien?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Undres på om det er Bungie som skal stå for utviklingen av dette spillet, det kan iallefall bli bra :)

... meneh, lenge til vi får en anmeldelse av Black Ops på spillverket?

EDIT: Kudos for artikkeltittel :p

Endret av tamarin
Skrevet (endret)

Så de skal satse igjen med et lite kjent selskap etter at Black Ops er total infestert med ytelses problemer og exploits? Skeptisk.

Endret av AvidGamer
Skrevet

Skulle CoD ta turen til Melkeveien er det jo slettes ingen nyhet - alle de foregående spillene har jo foregått på Jorden/jordkloden, som ligger i Melkeveien!

Men tviler på at det er noen annen galakse som har et mer passende navn.

Skrevet (endret)

Burde vel vært "ut i melkeveien" - eller noe i den duren. For som Silencer sier, Call of Duty har aldri vært noe annet sted enn i Melkeveien (så vidt vi vet, såklart).

Endret av Wikipedersen
Skrevet (endret)

Jeg vet godt at planeten vi bor på befinner seg i melkeveien, og skjønte hva The Silencer mente. Gadd ikke å henge meg så veldig opp i det, kan hende det var ment som at de tar turen til (melke)veien for å reise til andre planeter i vår galakse, samme det. Eneste jeg mente var at Activision ser ut til å bruke CoD for å melke markedet for alt CoD er verdt.

Endret av tamarin
Gjest Slettet+513
Skrevet

flopp eller ei. synes spilla er morro uansett

Gjest Slettet-QjT4b9
Skrevet

Blir det noe spaca greier som det her så holder jeg meg unna lett (spaca i fler meninger her :) )

• Opprett ny...