Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Tysk oversettelse hjelp!


Anbefalte innlegg

kan noen værsåsnill oversette dette??

 

Min drømmeferie er en ferie med masse sol. Brasil ville vært et fint sted å dra. Jeg liker solfylte land godt, spesielt når det er vinter her i norge. Jeg ville dratt sammen med gode venner, og er sikker på at det ville blitt en bra tur. Jeg har også lyst til å dra til USA. Jeg har aldri vært der før, men synes det høres ut som et spennende land. Jeg har lyst til å bo der senere. Jeg er sikker på at begge disse stedene ville blitt bra ferier!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du forblir dritdårlig hvis vi hjelper deg.

Hvis oppgaven er å skrive en tekst på tysk, gjør du det veldig vanskelig for deg selv med den fremgangsmåten - å skrive en norsk tekst for så å oversette den. Skriv heller med den tysken du kan, selv om det er lite. Da vil du i tillegg få tilbakemeldinger på dine ferdigheter, slik at du kan bli bedre.

Lenke til kommentar

Da skriver du selv, på tysk. Hvis du skal oversette den teksten der må du kunne grammatikk over begynnernivå, og mange av setningene lar seg vanskelig oversette direkte. Læreren vil også (forhåpentligvis, hvis hun kan jobben sin) gjennomskue det hvis du plutselig "presterer" langt over evne.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

kan noen værsåsnill oversette dette??

 

Min drømmeferie er en ferie med masse sol. Brasil ville vært et fint sted å dra. Jeg liker solfylte land godt, spesielt når det er vinter her i norge. Jeg ville dratt sammen med gode venner, og er sikker på at det ville blitt en bra tur. Jeg har også lyst til å dra til USA. Jeg har aldri vært der før, men synes det høres ut som et spennende land. Jeg har lyst til å bo der senere. Jeg er sikker på at begge disse stedene ville blitt bra ferier!

 

 

Heute trefft' ich einer Herrn, der habt mich zu fressen gern. Es ist auch so viele Sonne, weil es nur heute scheint. Die Sonne scheint! Jeden tag mache ich nicht meinem Schulaufgabe, weil ich einer tier bin. Ich will jetzt fahren zu USA und nach Norwegen, ich denke das es wilst ein schöner tur bleiben. Mein teil steht auch aus dem Speisekarte, weil ich ganz geil bin. Aber aber, es ist nicht nur nur. Das sagt niemall diesem Plazen und es wurde ein shcönes Ferien bleibt!

Lenke til kommentar

kan noen værsåsnill oversette dette??

 

Min drømmeferie er en ferie med masse sol. Brasil ville vært et fint sted å dra. Jeg liker solfylte land godt, spesielt når det er vinter her i norge. Jeg ville dratt sammen med gode venner, og er sikker på at det ville blitt en bra tur. Jeg har også lyst til å dra til USA. Jeg har aldri vært der før, men synes det høres ut som et spennende land. Jeg har lyst til å bo der senere. Jeg er sikker på at begge disse stedene ville blitt bra ferier!

 

Mein Traumferien ist ein Ferie mit viel Sonne. Brasil wurde eine schöne Stelle zu fahren. Ich mag Ländern mit viel Sonne, speziell wenn es Winter hier in Norwegen ist. Ich wurde zusammen mit meinen guten Freunden gefahren, und ich bin sicher dass es eine schöne Reise gewesen wurde. Ich habe auch lust nach die USA fahren. Ich bin nie da gewesen, aber ich glaube dass es spannend aus hört. Später habe ich lust auf da wohnen. Ich bin sicher, dass beide Plätzen schöne Ferien gewesen wurden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...