Gå til innhold

Diskusjon.no Starcraft 2 Turnering #2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Detectable du går da utifra at han tok outwardsen som 2.? noe som har gitt zergen en SUPERfordel da terranen tok sin xpo nummer 2, nok en gang ser jeg virkelig ikke imbalancen på dette mappet i TvZ (i PvZ syntes jeg det kan vært noe verre)

 

Ok, han kan ha tatt inbase expoen som sin andre, og den rett utenfor som sin tredje, resultatet er egentlig akkurat det samme.

Lenke til kommentar

Detectable du går da utifra at han tok outwardsen som 2.? noe som har gitt zergen en SUPERfordel da terranen tok sin xpo nummer 2, nok en gang ser jeg virkelig ikke imbalancen på dette mappet i TvZ (i PvZ syntes jeg det kan vært noe verre)

 

Ok, han kan ha tatt inbase expoen som sin andre, og den rett utenfor som sin tredje, resultatet er egentlig akkurat det samme.

Jepp, en super åpen xpo, som dør i det eksakte øyeblikket som han må ompossisjonere tanksene sine(vist tankser) vist ikke så dør den etter et dårlig push

Lenke til kommentar

Vel tar du den som tredje går du jo Planetary.

 

Uansett, poenget er at det kartet har et par horrible ubalanser, uansett hvilken rase du spiller. Den som starter tidligere på klokka enn den andre har alltid en ulempe.

 

Edit: se denne her, den summerer opp kartet ganske greit.

 

Endret av Detectable
Lenke til kommentar

 Forumnavn: KristofferAG

 

Ingame nick: KristofferAG.274

 

 

 

 

 

Skulle gjerne deltatt i forrige turnering, men da hadde jeg knapt fått spillet. Har ikke noe håp om å vinne, men liker å delta. Om dere trenger kommentatorer kan jeg alltids trå til, selv om jeg ikke kan alt om hverken taktikk, units eller diverse annet. Jeg kan det grunnleggende og en del til.

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...