Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

My documents mapper åpnet seg, 100++ stk.


Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har søkt etter svar i timer nå. Finner ingen svar, men fant noen med lignende spørsmål her. link

Da jeg våknet hadde jeg 100+ my documents vinduer åpne... Altså Mitt navn>My Documents...

Jeg har win7 64bit ult.ed. og ingen snarvei til den mappa på skrivebordet. Har oppdatert anti virus og brannmur. Hva kan det være? Hva bør jeg gjøre?

Rart om det var virus, jeg bruker bare den pc'en til wow, fallout, spotify og email. Ingen vedlegg åpnet, ingen tvilsomme sider besøkt.

 

Noen råd?

 

Hidalgo

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eneste jeg kunne tenke meg er katta mi, men er det noe hurtigtast til den mappa? Har søkt endel og finner ikke noe måte å åpne den mappa ved å holde inne noen taster...

Ingen macroer eller tastatur med snarveistaster tilkoblet.

 

Finner ingen virus eller anna skadelige ting...

Lenke til kommentar

I dette tilfellet hadde jeg vært snar med en Format :c

 

Om det ikke er noen logiske grunner, så har du noe rart på datan din..

 

 

 

 

 

Og i harde tilfeller, så kan ik antivirus programmer hjelpe deg.. var borti brodern sin maskin, der ett virus hadde "slettet" avg antivirus, og lakt inn sin egen version av antivirus.. han hadde ikke merker noe annet enn at det kom popups hele tiden, og internett var tregt..

 

 

Lenke til kommentar

Dette har skjedd bare en gang. Det skjer ikke etter restart.

Jeg gjorde det jeg altid gjør, starter torrents og gikk å la meg... Senere var det haugevis av vinduer åpnet, fint stacket oppå hverandre. Alle vinduene samme folder...

Venter litt med formateringa, kanskje kan unngås...

 

Er det en standard tastatur snarvei for mine dokumenter? Eller libraries?

Lenke til kommentar

Så du har ikke en tast på keyboardet som åpner my documents? Mange nyere tastatur har jo slike taster som er autokonfiguert til å starte email, internett, word, documents etc. Hvis den har hengt seg eller kilt seg vil den vel bare sprute frem vinduer en stund.

 

Såvidt jeg vet, har mitt tastatur ingen snarveier som produserer samme resultat... Kan ta feil, men...

Det har ikke skjedd igjen, var vist engangstilfelle... Iriterende å ikke vite årsaken uansett!

 

.hvM

Hid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...