Gå til innhold

Xbox 360 update, nå leser ikke konsollen spillene mine.


tomkrugis

Anbefalte innlegg

Hei, skrudde på min Xbox 360 idag og det dukket opp en oppdatering på skjermen,

 

Jeg godtok oppdateringen og ble ferdig med den..(Den oppdateringen som forandret på displayet osv...)

Nå når jeg prøver å kjøre spillene mine, så står det bare "reading", når den går bort så skjer det ingenting. Har prøvd flere spill, men ingen blir lest av i konsollen.

 

Har en Xbox 360 Elite 120 GBHDD, hvis det er til noen nytte.

 

Tviler på at det er noe selve Xboxen det er feil med, vill heller tro at det er noe med hardwaren i systemet på den. Er ikke veldig tilfeldig at dette oppstår rett etter den oppdateringa?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du modifisert dvd-drevet, slik at du kan spille brente spill?? Da har du i tilfelle svaret ditt der, og forvent at du blir bannet ved neste banwave ;)

 

Har du IKKE flashet dvd.drevet, så trenger du heller ikke prøve å gjøre noe med maskinen din selv, annet enn å prøve med en renseplate... funker ikke det, så må maskinen sendes til MS for rep.

Endret av cossiemk1
Lenke til kommentar

Har du modifisert dvd-drevet, slik at du kan spille brente spill?? Da har du i tilfelle svaret ditt der, og forvent at du blir bannet ved neste banwave ;)

 

Har du IKKE flashet dvd.drevet, så trenger du heller ikke prøve å gjøre noe med maskinen din selv, annet enn å prøve med en renseplate... funker ikke det, så må maskinen sendes til MS for rep.

 

hehe, har nokk ikke modifisert xboxen på noe som helst måte for å spille piratkopierte spill..tar ikke sjansen siden jeg spiller mye online...

 

skal ringe customer service etter helga..litt info om renseplate?

Lenke til kommentar

hehe, høres litt dumt ut da...men da jeg prøvd å kjøre ett gammelt spill, i mitt tilfelle "mirrors edge", greide den å kjøre spillet. jeg prøvde deretter å kjøre de nye spillene mine, og da funket det igjen...problem solved : D

 

Hvilke nyere spill?

Kjøpte du xboxen brukt?

nei, kjøpte en helt ny xbox elite, ubrukt. Som sagt, kjørte mirrors edge, og deretter prøvde jeg UFC undisputed 2010, Forza 3, SW Force unleashed 2, red dead redemption osv.

Lenke til kommentar

hehe, høres litt dumt ut da...men da jeg prøvd å kjøre ett gammelt spill, i mitt tilfelle "mirrors edge", greide den å kjøre spillet. jeg prøvde deretter å kjøre de nye spillene mine, og da funket det igjen...problem solved : D

 

Hvilke nyere spill?

Kjøpte du xboxen brukt?

nei, kjøpte en helt ny xbox elite, ubrukt. Som sagt, kjørte mirrors edge, og deretter prøvde jeg UFC undisputed 2010, Forza 3, SW Force unleashed 2, red dead redemption osv.

 

Nei, merkelig, kan du installere dem til HDD?

Lenke til kommentar

de fleste nye spillene mine er installert på HDD. Det var de som i hoveddsak ikke funket tidligere.

 

Mirrors edge er ikke installert derimot.

 

Kan også være det at jeg dro ut HDD'n og rensa litt på støpselet, noe som jeg gjorde før jeg kjørt gammelt spill --> nytt spill.

Endret av tomkrugis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...