Gå til innhold

Hvilken custom ROM bør man velge til HTC Desire?


eXXon82

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg har i dag en stock HTC Desire v2.2. Som sikkert mange sliter jeg med plass og ønsker derfor å roote for å kunne installere flere applikasjoner på minnekortet... og ta i bruk GM Brut.

Problemet mitt er at det er et hav av ROMs der ute. Hva er å anbefale? Gjerne norskspråkelig.

Endret av cyclo
Tittel forbedret
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er helt fersk på dette selv. Prøvde Shadow Sense i dag, og må si jeg likte det jeg så. Problemet var at det så ut til at programmer fra Google (maps, gmail, search mm) ikke ville oppdatere seg i market. Fikk bare beskjed om at installasjonen var mislykket. Ellers en helt topp rom, men dette plaget meg såpass at jeg gikk tilbake til stock.

 

Ønsker meg en rom helst med Sense og app2sd. Synes stock android ser litt kjip ut...

Endret av learntofly
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg kjører Defrost og er jævla fornøyd. Kvitt masse apps som jeg ikke er interessert i å ha på telefonen.

 

Edit: Ble sinnsykt raskere i tillegg samt at batteriet holder dobbelt så lang tid som med stock rom.

 

Lurer også på dette.

 

Med Defrost, er det noe som ikke fungerer? Hørt at kamera ikke funker med Rooting, er dette fikset?

Lenke til kommentar

Jeg kjører Defrost og er jævla fornøyd. Kvitt masse apps som jeg ikke er interessert i å ha på telefonen.

 

Edit: Ble sinnsykt raskere i tillegg samt at batteriet holder dobbelt så lang tid som med stock rom.

 

Lurer også på dette.

 

Med Defrost, er det noe som ikke fungerer? Hørt at kamera ikke funker med Rooting, er dette fikset?

 

kameraet har alltid fungert med DeFrost og andre AOSP roms. Du tenker sikkert på sense 2.0 roms som feks DHD og DZ har. Dette ble fikset for noen dager siden. Selv bruker jeg UltimateDroid, du finner link til den i signaturen min.

 

Edit: vurderer å gå til RcMix HD.

 

@Bone: LeeDroid ser kanskje lik ut, men er langt fra det. Mange tweaks og apps som er fjernet etc. btw: Lee (LeeDroid) har fått seg Desire HD så ikke forvent noen oppdateringer

Endret av b3ndik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...