Gå til innhold

HOVEFESTIVALEN 2011! - La oss varme opp!

Tunky

Hove 2011  

84 stemmer

1. 1. Skal du på Hove 2011?

• Ja, uansett hvilke band som blir booket.
    • Mest sannsynlig, men avventer og ser på booking
    • Nei, skal ikke.
    • Jeg er ansatt i Hove Republic AS, så jeg har nesten ikke noe valg
    • Ja, som frivillig/crew/band

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når bør jeg bestille festival- og campingpass? Jeg har lite penger for tiden, men jeg er redd for at det blir utsolgt hvis jeg venter for lenge.

Skrevet

Du bør kjøre på med engang, de selges billigere nå. Vet ikke helt når tilbudet slutter, men jeg er sikker på at det står noe om det på hjemmesidene til Hove :)

Skrevet

Tilbudet kan jeg nok uansett bare glemme, da jeg ikke får lønn før 1. februar. Er det fare for at det blir utsolgt hvis jeg venter veldig lenge?

Skrevet

De skal vel legge ut 5000 billetter mer i år enn de gjorde i fjor. Tror ikke det kommer til å bli utsolgt med en gang, nei.

Det gjelder ikke nødvendigvis campen :) Området blir utvidet til å kunne takle 25,000. Hove Scenen blir blant annet flyttet noen meter lenger bak.

Veit ikke om enda flere jorder blir leid for å ha flere campingplasser.

Skrevet

Enig, hadde heller trodd hu skulle være mellom-head. Men det blir nok bra liv uansett og da er jeg fornøyd! :D

Tør å vedde en tier på at det er Linkin Park som er det store amerikanske bandet som blir sluppet på lørdag.

Skrevet

Hvis Linkin Park kommer, dauer jeg av ekstase.

Angående Robyn, kan jeg ikke skjønner hvorfor dere mener hun ikke skal være en headliner av dimensjoner. Hun spilte jo sist på Øya i fjor, blant annet, og kledde den rollen veldig godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...