Thomas :-) Skrevet 29. juni 2003 Skrevet 29. juni 2003 jeg se Rød Hatt 9 fikk FPS 230 spiller heter Fs2002 Windows Xp pro fikk 110 spiller heter Fs2002 hvordan kunn Rød Hatt 9 høy FPS :-? jeg har WineX 3,2 på Rød hatt 9
zane Skrevet 29. juni 2003 Skrevet 29. juni 2003 Ja det hørtes fornuftig ut. Linux er jo så bra at det ofte gir dobbel framerate i spill. Jeg får feks 420 fps i quake3, men jeg får sikkert minst 840 fps dersom jeg går over til linux.
zane Skrevet 29. juni 2003 Skrevet 29. juni 2003 Nei la oss nå ikke krangle kjære Strupstad. Husk på retningslinjene i forumet! Jeg tror nå at jeg minst får 840 fps siden linux er så bra. Kanskje mer viss jeg velger en mer effektiv distro enn redhat?
MDCCLXXVI Skrevet 29. juni 2003 Skrevet 29. juni 2003 Ja, jeg har lest mye godt om f.eks clark connect...
MarcelSB Skrevet 29. juni 2003 Skrevet 29. juni 2003 Ja, jeg har lest mye godt om f.eks clark connect... ClarkConnect er ikke en general-pourpose distro. Den er beregnet for server- og routingbruk. Vil du ha en mest mulig effektiv distro til spilling kan jeg anbefale Debian, Slackware, Gentoo eller LFS (If you got the guts!). Men advarsel: dise distroene er avanserte og krever stor linuxkompetanse Hadde vært flott om du kunne slutte å spamme Strupstad! MarcelSB
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå