Gå til innhold

TechBay - Nettbutikk for entusiaster.


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg så ingen tråd angående denne store nyheten så jeg tenkte jeg skulle dele den med dere.

 

logo_techbaycopy_MjmOTw.PNG

 

TechBay er svaret for oss entusiaster som savnet en nettbutikk med skikkelige casemods og "hard-to-find"-datakomponenter. Vi har vel alle savnet gamle Microplex som solgte så ufattelig mye kult, men som mistet mesteparten av det unike etter oppkjøpet. Gründeren av Microplex står bak TechBay og vi vet alle at den oppskriften fungerte meget godt sist. Forventingene mine steg i takt med gjennomgangen av alle vareartiklene i webshoppen, og kjenner jeg at klør i fingrene etter å gjøre min første bestilling.

 

Jeg tror dette er starten på en ordentlig rå vinter! Nettbutikken åpner 5. November.

Endret av Calvinator
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selve butikken virker litt primitiv uten noen muligheter for f.eks sortere etter pris eller lagerstatus.

 

Mesteparten ikke på lager men antar dette er siden ikke alt av varer er ført inn i lagerbeholdning på nettbutikken enda.

 

Stort pluss at omsider noen andre enn netshop med i&s racks, netshop har stortsett aldri inne akkurat de jeg vil ha så da blir det kjøpe fra utlandet.

Brevpost er også stort pluss, altid surt betale 80-100kr i porto for gjerne en overgang og en vifte glemt bestilt for et bygg.

 

Eneste jeg savner er noen helt plaine mini-itx racks som ikke er særlig dype, ingen i norge som har til annet enn blodpris :(

 

Likte de sata kablene med 4stk sleevet, gleder den late delen av meg som ikke sleever selv :w00t:

Endret av cruzader
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Da var første bestilling motatt.

 

Hadde ett lite problem under betalingen men det ble raskt ordnet opp av techbay.

 

1 stk 60mm noiseblocker vifte

 

Må si at det er fantasktisk at det endelig er noen som tar inn noiseblocker vifter her til lands. Da jeg syns de personlig slår selv noctua ut. Og det i henhold til prestasjon+pris.

 

I tilegg er både frakten og innpakningsmetoden til techbay kjempebra og ikke minst billig. 39kr for brevpost og den var skikkelig innpakket i dobbelt opp med bobleplast selv om viften var i eske.

Endret av Wilyes
Lenke til kommentar

Å skjønne det er en ting, å tjene penger er noe helt annet. Nå vet ikke jeg hvor mye folk bestiller fra en slik butikk på en bestilling, men det blir ikke rare fortjenesten når man selger 1-2 vifter per bestilling f.eks. Inntrykket jeg sitter igjen med er at de fleste "småhandler" fra slike nettbutikker men godt mulig jeg tar feil.

Endret av Ninjahamster
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...