Gå til innhold

TechBay - Nettbutikk for entusiaster.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kittene er meget gode til prisen å være. Har selv handlet en god del enkeltdeler som vannblokker og adaptere og disse er av god kvalitet. Skal være mulig å hente varene der hvis man ønsker.

 

Ok. Men hvordan er vannkjølingskittene der i forhold til EK sine ferdigkit? Får den beste til EK for rett under 2000 kroner på deal/supersmart.no.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Har bestilt flere ting fra techbay siden de åpnet, og har opplevd veldig god service og vareutvalg der!

 

Flere ting jeg har savnet så sårt har jeg funnet der, de blir bedre og bedre også! Har sett de får inn stadig flere varer som er vanskelige å få tak i andre steder her i Norge.

 

Tommel opp for techbay! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Ville bare skryte ENDA mer av TB. For en fantastisk butikk og kunderservice. OMG! :D

Kommer nok alltid til å handle vannleker derfra!

 

Edit: Bestilte en haug med vannleker i går kveld. De kontaktet meg tidlig i dag for å si at noen varer manglet. På grunn av dette, og at de måtte ha respons av meg, avventet de å pakke varene. Litt senere ringte jeg TB å fortalte at jeg ønsket det de hadde tilsendt. De forklarte at det kunne bli vanskelig å få sendt deg i da, og jeg sa det kunne bli sendt imorgen da det ikke hastet.

 

Jeg ringte de opp etter klokken 16, altså etter stengetid. De hadde fått pakket varene og sendt de av gårde selvom de egentlig ikke hadde mulighet til dette på grunn av varer som skulle hentes i en annen by.

 

I tillegg er de alltid hyggelige, hjelpsomme og glade! :dribble:

Endret av kalleklovn12
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...