Gå til innhold

Two Worlds 2 - Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er multiplayer som singleplayer bare med flere personer?

Nei. Multiplayer har andre maps. Det er korte, så at de skal egne seg. F.eks så trenger du å gjøre første kart for å få lov til å gjøre det neste. Ett multiplayer map tar alt fra 1-2 timer å fullføre, så man kan velge etter hva man har tid til. Noen av dem er også ganske vanskelige. Til sammen har man 10-15 timer med multiplayer content, med høy replayvalue.

Lenke til kommentar

Les de offesielle forumene Avidgamer, den store øya får du se lite av i SP. Bare noen mobs spawner, ikke alle.

 

Leste igjennom forum tråden ang øyen. Må si jeg er mektig skuffet. Er glad jeg ikke betalte for spillet. Jeg vurderte å kjøpe, men ikke nå lenger. Snakk om missledende reklame!

 

Plutslig er ikke Gothic 4 så gale lenger...

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Får se om jeg kjøper det når de får det i butikken da.

 

Men.. ingen LAN?

 

http://www.co-optimus.com/game/1448/pc/two-worlds-2.html

Vel, alle servere blir satt opp på din pc. Så du vill ikke oppleve lag. Men det hjelper ikke å laste ned spillet ulovlig for å få "lanet" på det. Helt i orden spør du meg :)

 

Jeg kunne gjerne kjøpe (med mindre produsent bare lager for å tjene penger og driter i produktet, noe jeg ikke tror gjelder på dette spillet). Men vet ikke om mange jeg kjenner vil kjøpe, så jeg kan spille med dem.

Lenke til kommentar

Jeg kunne gjerne kjøpe (med mindre produsent bare lager for å tjene penger og driter i produktet, noe jeg ikke tror gjelder på dette spillet). Men vet ikke om mange jeg kjenner vil kjøpe, så jeg kan spille med dem.

Deres tap. Jeg står likevel fortsatt for ideen om å lage en Norsk guild, det kan jo hjelpe litt på onlinemotivasjonen til folket :)

Lenke til kommentar

Les de offesielle forumene Avidgamer, den store øya får du se lite av i SP. Bare noen mobs spawner, ikke alle.

 

Leste igjennom forum tråden ang øyen. Må si jeg er mektig skuffet. Er glad jeg ikke betalte for spillet. Jeg vurderte å kjøpe, men ikke nå lenger. Snakk om missledende reklame!

 

Plutslig er ikke Gothic 4 så gale lenger...

 

Nøyaktig hvilken tråd refererte du til?

 

Jeg hadde sett fram til dette spillet en god stund, men om det er som du sier vil jeg ikke klare å begynne å spille det engang, noe mer enn jeg har gjort allerede. Blir ikke noe kjøp på meg heller om det stemmer. Aldri vært borti noe liknende engang.

Lenke til kommentar

Tror folk overreagerer litt her. Øya eksisterer, og er spillbar. Den er bare ikke en del av SP. SP er mer en lang og bra nok, og mye lengre enn Gothic 4. Det er lagt opp til DLC og Patcher, og Reality Pump er utrolig flinke med patcher, så jeg skjønner helt ærlig ikke all den syting om dette. Spillet stiller likevel ekstremt sterkt iforhold til alle andre lignende spill jeg kan tenke meg (Gothic, Oblivion, Fall Out osv)

Lenke til kommentar

Les de offesielle forumene Avidgamer, den store øya får du se lite av i SP. Bare noen mobs spawner, ikke alle.

 

Leste igjennom forum tråden ang øyen. Må si jeg er mektig skuffet. Er glad jeg ikke betalte for spillet. Jeg vurderte å kjøpe, men ikke nå lenger. Snakk om missledende reklame!

 

Plutslig er ikke Gothic 4 så gale lenger...

 

Nøyaktig hvilken tråd refererte du til?

 

Jeg hadde sett fram til dette spillet en god stund, men om det er som du sier vil jeg ikke klare å begynne å spille det engang, noe mer enn jeg har gjort allerede. Blir ikke noe kjøp på meg heller om det stemmer. Aldri vært borti noe liknende engang.

 

Denne: http://board.zuxxez.com/showthread.php?t=35760

 

Er ganske stor skuffelse ute å går. Alle venter å høre fra Devs. Mangen har avbestilt preorder. Og nå lukket et moderator tråden...lol.

 

Jeg gledet meg å utforske rundt i den verden, men må viser det seg å være ganske lukket.

 

Det har IKKE kommet noe officielt uttalelse om det er lagt opp for DLC o.l. De er ikke "tilbake" før om 7 dager sa de på forumet (da de lukket tråden jeg linket til). Så vi får forhåpentligvis svar når personen er tilstede.

 

Om den er større enn Gothic 4 tviler jeg på. Folk har allerede spilt igjennom TW2 på lanserings dagen...

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

har kjøpt spillet og lastet det ned fra gamersgate nå.

installert det 2 ganger, men hver gang får jeg feil mld: "X3DAudio1_7.dll is missing from your computer"

 

what to do?

 

Oppdater Direct X. "Direct X End User" på google, så finner du en updater.

var allrede i gang med å laste deg ned når jeg så svaret ditt.

funka som fjell, takk for svar =)

 

nå fikk jeg selvsagt et nytt problem, "PhysXLoader.dll is missing from your computer"

google eller bare laste ned hele spillet på nytt?

 

 

edit: laster ned NVIDIA PhysX System Software fra nvidia.com nå. Håper det funker.

edit2: hurray! fungerer nå =)

Endret av Sangesland
Lenke til kommentar

har kjøpt spillet og lastet det ned fra gamersgate nå.

installert det 2 ganger, men hver gang får jeg feil mld: "X3DAudio1_7.dll is missing from your computer"

 

what to do?

 

Oppdater Direct X. "Direct X End User" på google, så finner du en updater.

var allrede i gang med å laste deg ned når jeg så svaret ditt.

funka som fjell, takk for svar =)

 

nå fikk jeg selvsagt et nytt problem, "PhysXLoader.dll is missing from your computer"

google eller bare laste ned hele spillet på nytt?

 

 

edit: laster ned NVIDIA PhysX System Software fra nvidia.com nå. Håper det funker.

edit2: hurray! fungerer nå =)

 

Bra. Men du burde kanskje se over innlegget en gang før du poster.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...