Gå til innhold

HTC Desire HD - Tekniske spørsmål, erfaringer, råd og tips


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Astro file manager er etter mitt syn den beste. Men den er sjelden i bruk hos meg. Android finner jo filene automatisk når du åpner et program som kan kjøre dem. Jeg har f.eks en masse pdf'er som jeg bruker regelmessig. Disse ligger spredd i mapper over hele minnekortet. Men android finner dem alle når jeg åpner pdf visningsprogram. Har hatt astro installert lenge på både hero og desire men jeg kan ikke huske at jeg har hatt bruk for det.

 

Astro finnes i både betal (pro) og gratis reklameversjon. Astro får 4,5 av 5 mulige stjerner.

Lenke til kommentar
Verdict:

The iPhone 4 is certainly the best iPhone to date, but this doesn't mean it's the best phone ever (although I'm sure many will disagree).

 

However, The HTC Desire HD features a larger screen, impressive sound and video quality thanks to Dolby integration, a better camera and a more competitive price. We're very much looking forward to spending more quality time with the HTC Desire HD.

Winner: HTC Desire HD

 

 

http://www.knowyourmobile.com/comparisons/599996/htc_desire_hd_vs_apple_iphone_4.html

 

:yes:

Endret av Hayward
Lenke til kommentar

Er det noe poeng å ha 2 tråder om nøyaktig det samme? Moderatorer, make my day :p

Det var ikke noen annen teknisk tråd da denne ble opprettet, men nå har en annen også opprette en lik tråd. Så man kan for all del legge denne tråden død. Det viktigste var vel å ha et alternativ til den generelle tråden, som gikk for det meste på leveringstider. Og man fikk noen fine bemerkninger om at man ikke måtte ha innlegg som omhandlet Android på DHD.. hellooo :-)

Lenke til kommentar

Er det noe poeng å ha 2 tråder om nøyaktig det samme? Moderatorer, make my day :p

Det var ikke noen annen teknisk tråd da denne ble opprettet, men nå har en annen også opprette en lik tråd. Så man kan for all del legge denne tråden død. Det viktigste var vel å ha et alternativ til den generelle tråden, som gikk for det meste på leveringstider. Og man fikk noen fine bemerkninger om at man ikke måtte ha innlegg som omhandlet Android på DHD.. hellooo :-)

 

Hehe, jeg forstår det. Den andre tråden angående diskusjon rundt telefonen ble redigert og laget samtidig som du laget denne her :)

 

Uansett vil en av de dø ut, siden det ikke er behov for 2 regner jeg med! Flott at noen uansett tok initiativet til å lage den, siden den andre tråden (min) er blodsprengt av leveringsdiskusjon. Det er jo ikke noe problem, siden jeg opprettet den tråden for å diskutere ALT. Så en dedikert tråd til kun telefonen er på sin plass uansett:)

Lenke til kommentar

Er det noe poeng å ha 2 tråder om nøyaktig det samme? Moderatorer, make my day :p

Det var ikke noen annen teknisk tråd da denne ble opprettet, men nå har en annen også opprette en lik tråd. Så man kan for all del legge denne tråden død. Det viktigste var vel å ha et alternativ til den generelle tråden, som gikk for det meste på leveringstider. Og man fikk noen fine bemerkninger om at man ikke måtte ha innlegg som omhandlet Android på DHD.. hellooo :-)

 

Hehe, jeg forstår det. Den andre tråden angående diskusjon rundt telefonen ble redigert og laget samtidig som du laget denne her :)

 

Uansett vil en av de dø ut, siden det ikke er behov for 2 regner jeg med! Flott at noen uansett tok initiativet til å lage den, siden den andre tråden (min) er blodsprengt av leveringsdiskusjon. Det er jo ikke noe problem, siden jeg opprettet den tråden for å diskutere ALT. Så en dedikert tråd til kun telefonen er på sin plass uansett:)

 

Da kan vi gjøre det enkelt.

Alle sammen, vennligst post i den andre tekniske trøden for DHD, så slipper vi å ha to slike tråder gående!

Lenke til kommentar

Andre som har problemer med registrering på HTCsense.com? Jeg får både "Load Region Error" og "Load Device Error". Mulig det er internettilkoblingen min som er ustabil og.

 

Hvordan er det med førstegangslading og bruk av telefonen? La den akkurat til lading og har veldig lyst til å slå den på :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...