Gå til innhold

SAMSUNG GT-P1000 GALAXY TAB - diskusjon og erfaringer med tabben


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det mulig "å importere og eksportere" filer (kontakter, kalenderdata, musikkfiler og filmer, etc.) til og fra Galaxy Tab i forhold til PC eller minnekort UTEN Å BRUKE "Kies", som jeg har lest om på flere andre forumer at er en problematisk/dårlig programvare?

 

Dette lurer jeg og på. Er veldig fornøyd med produktet (kommer til å lage en liten anmeldelse på det når jeg har brukt det i jobbsammenheng et par uker), men er skuffet over hvor dårlig PC-programvaren til Samsung har vært. Jeg får ikke koblet meg til Kies en gang.

Lenke til kommentar

men er skuffet over hvor dårlig PC-programvaren til Samsung har vært. Jeg får ikke koblet meg til Kies en gang.

 

Det der er jo absolutt ikke bra da.... er det flere som sliter?

Hm rart,for jeg hadde null problemer med å koble mobilen til PCen,Samsung Kies gjenkjente Tabben uten problemer.

Hva er deres problem med Kies?

Lenke til kommentar

Kjøpt Tabben allerede i oktober,er storfornøyd til trossalt den høye prisen.Jeg har kjøpt screen protector og en veldig fin case fra en Sør Koreansk nettside.Veldig god kvalitet i ekte skinn,og dem leverer dem i flere farge varianter.

http://www.zenuscase...roduct_id=29813

Ganske drøy pris, men så fin ut. Fikk du dem til å skrive med 30 dollar value slik at du slapp moms?

Lenke til kommentar

Kjøpt Tabben allerede i oktober,er storfornøyd til trossalt den høye prisen.Jeg har kjøpt screen protector og en veldig fin case fra en Sør Koreansk nettside.Veldig god kvalitet i ekte skinn,og dem leverer dem i flere farge varianter.

http://www.zenuscase...roduct_id=29813

Ganske drøy pris, men så fin ut. Fikk du dem til å skrive med 30 dollar value slik at du slapp moms?

Hehe dem skrev egentlig 15$ value,ja prisen er litt høyere men det er absolutt verdt det,alt er laget i kvalitets skinn,Tabben passer som en hånd i hansken i denne etuien.Jeg kan anbefale den på det sterkeste.Også den kan foldes slik at du kan bruke den som stand hvis du skal se på film eller rett og slett vil ikke holde den i hånda mens du surfer.

Lenke til kommentar

Kjøpt Tabben allerede i oktober,er storfornøyd til trossalt den høye prisen.Jeg har kjøpt screen protector og en veldig fin case fra en Sør Koreansk nettside.Veldig god kvalitet i ekte skinn,og dem leverer dem i flere farge varianter.

http://www.zenuscase...roduct_id=29813

Ganske drøy pris, men så fin ut. Fikk du dem til å skrive med 30 dollar value slik at du slapp moms?

Hehe dem skrev egentlig 15$ value,ja prisen er litt høyere men det er absolutt verdt det,alt er laget i kvalitets skinn,Tabben passer som en hånd i hansken i denne etuien.Jeg kan anbefale den på det sterkeste.Også den kan foldes slik at du kan bruke den som stand hvis du skal se på film eller rett og slett vil ikke holde den i hånda mens du surfer.

Skrev de automatisk 15$ value eller måtte du spørre?

Lenke til kommentar

men er skuffet over hvor dårlig PC-programvaren til Samsung har vært. Jeg får ikke koblet meg til Kies en gang.

 

Det der er jo absolutt ikke bra da.... er det flere som sliter?

Hm rart,for jeg hadde null problemer med å koble mobilen til PCen,Samsung Kies gjenkjente Tabben uten problemer.

Hva er deres problem med Kies?

 

Bruker Windows 7 professional. Kies søker og søker og søker, men får ikke koblet til enheten. Har googlet litt rundt, og det er visst et velkjent problem.

Lenke til kommentar

Samsung har altid vært elendige når det gjelder og koble dingsene dems opp mot pc..

Noen som har funnet noen bra spill som kan kjøres i full skjerm istdet for den svarte rammen rundt?? angry birds og castle warriors fungerer ypperlig med galaxy tab :)

 

også er det tre spill klare hos gameloft.com :) :)

Fiks så alt virker i fullscreen

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kjøpt Tabben allerede i oktober,er storfornøyd til trossalt den høye prisen.Jeg har kjøpt screen protector og en veldig fin case fra en Sør Koreansk nettside.Veldig god kvalitet i ekte skinn,og dem leverer dem i flere farge varianter.

http://www.zenuscase...roduct_id=29813

Ganske drøy pris, men så fin ut. Fikk du dem til å skrive med 30 dollar value slik at du slapp moms?

Hehe dem skrev egentlig 15$ value,ja prisen er litt høyere men det er absolutt verdt det,alt er laget i kvalitets skinn,Tabben passer som en hånd i hansken i denne etuien.Jeg kan anbefale den på det sterkeste.Også den kan foldes slik at du kan bruke den som stand hvis du skal se på film eller rett og slett vil ikke holde den i hånda mens du surfer.

Skrev de automatisk 15$ value eller måtte du spørre?

Dem har gjort det faktisk uten at jeg spurte.

 

men er skuffet over hvor dårlig PC-programvaren til Samsung har vært. Jeg får ikke koblet meg til Kies en gang.

 

Det der er jo absolutt ikke bra da.... er det flere som sliter?

Hm rart,for jeg hadde null problemer med å koble mobilen til PCen,Samsung Kies gjenkjente Tabben uten problemer.

Hva er deres problem med Kies?

 

Bruker Windows 7 professional. Kies søker og søker og søker, men får ikke koblet til enheten. Har googlet litt rundt, og det er visst et velkjent problem.

Rart,for jeg også har Win7 Pro,Kies fant telefonen uten problemer,men har du valgt tilkoblings måte på telefonen,det er tre valg, Tilkobling via Kies,Tilkobling som en vanlig USB lagringsenhet og som modem.

Lenke til kommentar

Siden det er en Android-enhet bør dere vel synce mot Googles apps? Min vurdering er at batteritiden er imponerende, men du må trykke så idiotisk mye for å få enkle ting til. Hittil vil jeg si at iPad var bedre på det meste, men Galaxy Tab har telefon, veier ikke et lett kilo og passer i baklumma, så den er klart bedre å bruke.

Lenke til kommentar

Heisann!

Sitter og koser meg med Tab'en på andre uka nå. Med OneCall Gavepakka er du virkelig mobil og på nett overalt uten kostnader når wifi er utilgjengelig.

MEN, jeg finner ikke noen måte å sjekke mengde data jeg laster ned. Det er kjekt å vite hvor mye data du forbruker, spesielt når du må betale for bruken etterhvert...

Noen som kan hjelpe...?

 

M

 

 

Edit: Fant løsningen. Last ned 3G Watchdog fra android market, folkens. Genialt, enkelt og gratis :thumbup:

Endret av mortent69
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...