Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Berøring, kino, whatever


Gjest trådstarter1

Anbefalte innlegg

Gjest trådstarter1

Det er en jente på skolen som jeg liker og jeg føler at jeg må begynne å eskalere snart for å ikke bli stuck i vennefella. Men problemet er at vi begge to er ganske forsiktige og sjenerte, og da finner jeg alltids en unnskyldning for å ikke ta på henne, og ta det et skritt videre på den måten. Berøring skal i prinsippet var være en sikker vinner hvis man gjør det på en selvsikker og ikke-creepy måte, men jeg får meg bare ikke til å gjøre det. Samme hvor mye det frister. Hvor stor er sjansen for at hun freaker ut om jeg begynner å ta på henne? Det er det umulig å svare på, men det er likevel den tanken jeg går og plager meg selv med. Det er så frustrerende å bare ville holde rundt henne når hun sier at hun fryser, men ikke tørre fordi man ikke vet om man er "helt der", mens hvis jeg venter for lenge vil jeg aldri komme noen vei. Som gutt må jeg også ha alt i klartekst, jeg fanger ikke opp eventuelle signaler fra henne helt uten videre. Jeg har en god følelse, hun smiler og virker interessert i meg, men jeg liker bare å vite. Dere andre som er som meg og henne, i hvilken grad benytter dere berøring, hvor tidlig, hvordan, etter hvilke signaler?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest trådstarter1

Vi er sjenerte og har bare kjent hverandre i noen dager, så jeg har ikke mot til å lekesloss med henne. Er så jævlig irriterende at det er en annen jente på skolen som jeg helt fint kan lekesloss med og kødde med på forskjellige måter, men hun er i et forhold og vi vet begge at det ikke er noe mellom oss eller vil bli det. Derfor er det ikke noe problem å gjøre det med henne, siden jeg ikke har noe å tape på å "feile" med "jente 2". Mens med hun jeg liker tenker jeg på at jeg kan ødelegge alt om jeg gjør noe galt, og samtidig ødelegger alt om jeg ikke tar mer initiativ snart.

Lenke til kommentar

Hei!

 

Det er ikke noe som heter "vennefella", om en jente sier at "jeg liker deg bare som en venn" betyr det at hun ikke er tiltrukket av deg. Og det har IKKE NOE med om dere startet som venner eller ikke. Gutter bruker også denne setninger, på ungdomsskolen var jeg forelsket i en god kamerat, og da han sa det til meg skjønte jeg at det var fordi han ikke syntes jeg var attraktiv. Det var ikke FORDI vi var venner. Merkelig at ikke gutter skjønner at jenter bruker den på samme måte?

 

 

Om hun er tiltrukket av deg kan dere godt bli bestevenner og hun vil ikke slutte å like deg fordet. Men kanskje en annen fyr kommer og tar henne før deg...

 

 

Så ikke vær bekymret for at dere er venner, vær bekymret for alle andre ting først.... o_O

Endret av dkny
Lenke til kommentar

Før du skal begynne å berøre henne bør du gjøre henne komfortabel med det, slik at det ikke kommer helt ut i fra det blå. Det bør gå litt gradvis. Du kan f.eks bare kommentere at hun har lange fingre i forhold til deg. Da kan dere måle lengden, og vips, så har dere vært borti hverandre. Du kan også bare dytte bordi henne, og erte henne litt.

Jeg ville aldri tatt noen i ansiktet uten at man er veldig godt kjent. Ansiktet er den plassen man skal ha stor tillit for at noen tar, og få synes det er behagelig. Deriblant meg.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Høhø. :p

Ja, si hun har fine hender.

 

Men uansett så sier ts at de kun har kjent hverandre noen dager, Ro ned, sier nå jeg. Det som skjer det skjer.

 

Anyway, en fin måte og oppnå kroppskontakt på er å se film. Med dempet belysning osv. Pass på at dere sitter litt nært. Kan jo bare lene dere litt til hverandre, så kan du legge en arm rundt henne hvis det passer.

Lenke til kommentar

Lekesloss er en fin måte å få mye kroppskontakt uten at det er noe "merkelig" emd det. Bare stopp hallveis når dere ligger oppå hverandre i senga eller en stol og stryk henne på hånda eller noe slikt :)

 

+1 for lekeslossing. Funker alltid, ingen aldersgrense heller! Og er du heldig får du sideboob.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...