Shanaiz Skrevet 31. oktober 2010 Skrevet 31. oktober 2010 Har en Galaxy S i9000, og alle sms'ene mine ble plutselig borte. Er det mulig å tilbakestille Galaxy S med en dag for å få fram alle sms'ene mine tilbake?
Snylter Skrevet 31. oktober 2010 Skrevet 31. oktober 2010 Installer SMS Backup+, så slipper du at det skjer igjen..
Shanaiz Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter Skrevet 31. oktober 2010 nop, la du in oppdatering ? Oppdatering? Er ikke så lenge sidn jeg kjøpte den, har allerede den nyeste versjonen.
Shanaiz Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter Skrevet 31. oktober 2010 Installer SMS Backup+, så slipper du at det skjer igjen.. Hvordan gjør jeg det?
Shanaiz Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter Skrevet 31. oktober 2010 Installer SMS Backup+, så slipper du at det skjer igjen.. O.K, det er en app, men de appsene kan lese meldingene dine, og det føler jeg meg ikke safe på.
Snylter Skrevet 31. oktober 2010 Skrevet 31. oktober 2010 Hvis du ikke føler deg trygg på det kan du egentlig bare ha det så godt. Enten må du ta backup, ellers må du regne med å miste ting.. Så enkelt er det faktisk.
Shanaiz Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter Skrevet 31. oktober 2010 Hvis du ikke føler deg trygg på det kan du egentlig bare ha det så godt. Enten må du ta backup, ellers må du regne med å miste ting.. Så enkelt er det faktisk. Må da finnes sikre backup'er.. ?
Snylter Skrevet 31. oktober 2010 Skrevet 31. oktober 2010 Hvordan ta backup av noe man ikke har rettighet til å lese? Kan du svare på det vet jeg om MANGE som blir meget happy. Du kan sikkert forsøke å kryptere sms-dataene på telefonen, og så ta backup av de krypterte dataene.. Da må du også ta backup av krypteringsnøkkelen, og mister du den er du lost. Jeg vet ikke om noen app som løser dine ønsker, og selv har jeg særdeles lite sensitivt på sms.
Shanaiz Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter Skrevet 31. oktober 2010 Hvordan ta backup av noe man ikke har rettighet til å lese? Kan du svare på det vet jeg om MANGE som blir meget happy. Du kan sikkert forsøke å kryptere sms-dataene på telefonen, og så ta backup av de krypterte dataene.. Da må du også ta backup av krypteringsnøkkelen, og mister du den er du lost. Jeg vet ikke om noen app som løser dine ønsker, og selv har jeg særdeles lite sensitivt på sms. Ingen vits å være så sur for da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå