Gå til innhold

CS:S klikker når jeg skal søke etter maps


Anbefalte innlegg

Heisan!

 

Jeg har en pc på rundt 10.000kr og drar alle spill på max osv, har ikke vært bortig noe problem helt til jeg formaterte.

Jeg har nå instalert Counter Strike Source via steam osv, men når jeg skal søke etter maps, så freezer hele greia og tar et par sekunder pause helt til det begynner og lete etter maps.

Det samme skjer når jeg skal Filtre etter "Server is not full", "Not password" osv.

Jeg har steam på Engelsk. Har også re-instalert det etpar ganger også, men ingenting ser ut til å virke.

 

Har ikke hørt lignende eller sett noe. Har også prøvd og googla endel men ikke noe svar og få der heller.

 

Takker for alle svar. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3t93k9

Feilpostet, lettere å få svar når man poster riktig.(dette tilfellet er steam problemet, og ikke cs, bare sånn du veit.)

 

 

Avslutt steam, slett ClientRegistery.blob og steamclient.dll i steam mappen og logg inn på nytt.

 

Merk at flere andre hadde dette problemet i går, og det kan ligge hos steam selv.

Skal sjekke om jeg har samme problem når jeg kommer hjem om ca. 30-40 min.

Bump her om ingen ting hjelper, detta har skjedd meg ofte :p

 

EDIT: Sjekk også modemet sin brannmur og sjekk om de sperrer noe. (Windows+R -> cmd / skrive "ledetekst" i startmenyen -> skriv "ipconfig" og finn ut standard gateway IPen er og skriv den inn i nettleseren.)

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...