Gå til innhold

FIFA 11 Ultimate Team


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøver meg på 59 minutters greia nå, men tar jo en grei evighet. Hvor mange sider pleier det å være? Jeg er på 1 400 nå, men bare på 22 minutter, i tilegg har jeg maks som 15 000, så kommer jo bare til å bli verre når jeg får mer penger. Har en strikk som holder spaken tilsiden og en saks som holder paden nede slik at det går litt fortere, noen ting som jeg ellers kunne gjort?

 

Spiller på xbox om det skulle ha noe å si.

Lenke til kommentar

Prøver meg på 59 minutters greia nå, men tar jo en grei evighet. Hvor mange sider pleier det å være? Jeg er på 1 400 nå, men bare på 22 minutter, i tilegg har jeg maks som 15 000, så kommer jo bare til å bli verre når jeg får mer penger. Har en strikk som holder spaken tilsiden og en saks som holder paden nede slik at det går litt fortere, noen ting som jeg ellers kunne gjort?

 

Spiller på xbox om det skulle ha noe å si.

 

Det tar sin tid ja. Det går raskere hvis du bruker webappen og en autoklikker.

Lenke til kommentar

Kom meg etterhvert til 59 min. Fikk en Van Persie til 10 000, står at gjennomsnittsprisen er 15 000. Merker at jeg må vite mer om hva de mindre spillerne går for hvis dette skal lønne seg for meg. Og det tok helt ekstremt lang tid å komme opp. Over 4 000 sider og mange timer.

 

Jepp, samme her. Kanskje pkhamre har noen spillere som vi burde se opp for?

Lenke til kommentar

Kom meg etterhvert til 59 min. Fikk en Van Persie til 10 000, står at gjennomsnittsprisen er 15 000. Merker at jeg må vite mer om hva de mindre spillerne går for hvis dette skal lønne seg for meg. Og det tok helt ekstremt lang tid å komme opp. Over 4 000 sider og mange timer.

 

Jepp det tar sin tid, og det er derfor jeg anbefaler å bruke webappen og en autoklikker. Kommer opp dit på 15-20 minutter.

 

van Persie til 10,000 høres jo ut som litt profitt :)

 

Fikk nettopp IF Pranjic til 23,500. Håper å selge for 70,000 :)

Lenke til kommentar

Kom meg etterhvert til 59 min. Fikk en Van Persie til 10 000, står at gjennomsnittsprisen er 15 000. Merker at jeg må vite mer om hva de mindre spillerne går for hvis dette skal lønne seg for meg. Og det tok helt ekstremt lang tid å komme opp. Over 4 000 sider og mange timer.

 

Jepp, samme her. Kanskje pkhamre har noen spillere som vi burde se opp for?

 

Ja, på lørdag tjente jeg rundt 3x 10,000 på 85 Aguero. Kjøpte for 5000-10000 og solgte for 15000. Det beste er jo selvsagt når man kan tjene 100,000 på et kjøp, men de sjansene dukker jo så utrolig sjeldent opp.

 

Et tips kan jo være å se hvilke spillere som f.eks. ligger i 50,000 - 100,000 klassen. Tror det er omtrent 20 stykker som er populære, så det er enkelt å få oversikten. Sett Buy Now Max Price til 30,000 og vent til en av de dukker opp. Den samme metoden skalerer oppover og nedover.

 

Vanskelig å si en bestemt spiller :)

Lenke til kommentar

Spiller på xbox så er litt lavere priser enn på PS3, men å tjene rundt 5 000 på et kjøp må være greit tenker jeg. Har sjekket den databasen du kom med for litt siden, og da har jeg funnet ut de spillerene som blir kjøpt for 10 000 og oppover, ala David Silva, Tevez, Pique osv. Så den er egentlig grei, men man kan jo sikkert tjene litt på å kjøpe spillere som blir solgt for 6-8 k også, så lenge disse blir lagt ut for 2-4 k.

 

Tipper jeg kommer til å prøve den web greia, for det å vente så lenge var det ikke verdt det.

Lenke til kommentar

Kom meg etterhvert til 59 min. Fikk en Van Persie til 10 000, står at gjennomsnittsprisen er 15 000. Merker at jeg må vite mer om hva de mindre spillerne går for hvis dette skal lønne seg for meg. Og det tok helt ekstremt lang tid å komme opp. Over 4 000 sider og mange timer.

 

 

hvordan fant du ut gjennomsnittsprisen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...