Gå til innhold

Ekstra tv, hva trenger jeg?


Anbefalte innlegg

Vurderer å kjøpe en tv til garasjeloftet av denne sorten: http://www.elkjop.no/product/lyd-bilde/tv/tv-fra-32-til-39/TXL32C2E/panasonic-32-lcd-tv

 

Det jeg har kommet fram til at jeg trenger, er 1 nytt mikrobølgehode med 2 utganger til parabolen + ca 30m koaks-kabel (og plugger osv).

 

Ser det står at tven har innebygd mottaker, vil det si at jeg slipper å bestille ekstra mottaker fra Canal Digital? Og, er koaks-kabelen til Biltema noe å satse på, eller er den for dårlig? Skal ikke ligge i lag med noen andre strømførende kabler. Er jo også litt lengde, så må jeg ha noen form for forsterkning av signalet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

 

Når det kommer til coax så vil jeg ikke anbefale å kjøpe kabel hos biltema. Coaxkabelen CD leverer er trippeltskjermet og genererer da lite støy og du vil da få mindre signaltap. Når det kommer til CA-modul kan du bestille det hos CD på telefon 06090. Viktig at TV'en din er godkjent fra CD. Du får da et kort som er ferdig pairet opp mot den CA-modulen og alt skal da være i orden. Tror ikke du trenger husforsterker her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...