Gå til innhold

Mens vi venter på "The Dark Knight Rises".


.........

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Det viser seg nå at Joseph Gorden-Levitt skal dukke opp i The Dark Knight Rises. Rollen han skal spille er fortsatt ukjent.

http://www.totalfilm.com/news/joseph-gordon-levitt-will-appear-in-the-dark-knight-rises?ns_campaign=news&ns_mchannel=rss&ns_source=totalfilm&ns_linkname=0&ns_fee=0&utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+totalfilm%2Fimdbnews+%28Total+Film+IMDb+aggregate%29

 

Samtidig forteller filmfotograf (cinematographer) Wally Pfister at manuset til filmen er fenomentalt og at åpningscenen "WILL BLOW YOUR MIND!". De skal prøve å filme hele greia i IMAX. Anna Hathaway imponerte også på screen testen hvor det var Wally Pfister som filmet det. Han sa dette om henne: "She’s so good. She did an incredible job. She is a great, great actress… and she looked phenomenal in the wardrobe".

http://collider.com/wally-pfister-dark-knight-rises/74060/

 

Dette var to skikkelig god-nyheter. Jeg gleder meg bare mer og mer. Fikk frysninger når jeg leste: "And I really encourage everyone to see it in IMAX if they can because we’re really going for it this time. The opening scene of the movie will blow your mind.” :) :)

Endret av .........
Lenke til kommentar

Har ett håp om at Gordon Lewitt skal vere Black Mask.. Kan ikke mye om karakteren, men har lest han er en skurk innen mafia.. noe som er blitt lagt ganske stor vekt på i de forigge filmene til nolan :) syns derfor Black Mask hadde vore ganske perfekt til Rises.. har også ett lite håp på Hugo Strange, som også skal vere skurk i Batman Arkham City spillet som kommer senere i år! håper Hugo Strange kicker ass der! :thumbup:

 

The Dark Knight Rises, its gonna be awsome! :w00t:

Lenke til kommentar

Jeg gleder meg hvertfall noe fryktelig til å se henne i kostymet. Jeg ser for meg at det ikke blir så vellykket, men med tanke på det Christopher Nolan har satt sammen tidligere har jeg ikke noe tvil om at det mest sannsynlig blir enda et mesterverk.

 

Og hun er jo faktisk ganske god til å spille. Men like viktig er det at hun kler rollen, noe som jeg lett ser for meg, utseendemessig altså.

Endret av .........
Lenke til kommentar

Rykte, rykte!

 

Joseph Gordon-Levitt skal kanskje spille Alberto Falcone, sønnen til kriminalsjefen Carmine Falcone (fra Batman Begins).

 

"Alberto would be returning to Gotham to take control of the criminal underworld after his father’s absence. In the comics, Alberto was also the “Holiday Killer” and committed murders on various holidays. We’re all anxious to know who Gordon-Levitt will play, but we’ll need to be patient. In the meantime, we should just be happy that yet another talented actor is in the flick." :thumbup:

 

Er også en lang biografi om Alberto og i hvilke Batman-historier han dukker opp:

 

 

Alberto Falcone is a fictional character in the DC Comics universe. As the serial killer the Holiday Killer, he is an enemy of Batman. He is featured in the Jeph Loeb and Tim Sale series’ Batman: The Long Halloween and Batman: Dark Victory. The character of Alberto Falcone is based on Fredo Corleone of the Godfather series, but he also has certain traits similar also to Michael Corleone.

 

Background:

 

Born to Gotham City crime lord Carmine Falcone and his wife Louisa on February 14, Alberto Falcone was an outcast in his family of mobsters, a nonexistent part of the family business. His father supported his older siblings Mario and Sofia Gigante involvement in the “business” which created a pathological jealousy. He fought his way up on a scholarship to Harvard University and later went onto Oxford. Alberto Falcone was always eager to follow his father’s footsteps and offered his service, but Carmine Falcone refused to let his son get involved in his “business,” apparently wishing for Alberto Falcone to live a normal life. It is suggested that, contrary to Carmine’s open feelings, Alberto may have truly been his favorite child. However, Alberto Falcone had other plans.

 

 

Står mer info her:

http://collider.com/the-dark-knight-rises-joseph-gordon-levitt-alberto-falcone/75508/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...