Gå til innhold

Hvilken Goop er best.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror Arctic-silver 3 er best, og det er ikke riktig at den beskytter mot støt og sånn. Den bare tetter til og ordner sånn at det er bra kontakt mellom CPU og kjøleblokk.

Skrevet

Takker for raskt svar. Har hørt om goop (eller noe annet) som beskytter mot trykk så ikke prosessoren blir knust.

Noen som vet noe om dette... trenger svar raskt, er på handletur hos 3dfxcool nå.

Skrevet

Shims er til for at du ikke skal kunne utøve skjevt trykk på prosessorcoren(har AMD og der er den ca 1x1cm) under montering av kjølerblokken.(8X6cm)

Har ikke noe med kjøling å gjøre(etttersom jeg forstår)Dette er medandre ord trolig bortkastet hvis du er forsiktig.

Skrevet

Quote:

tjuddi skrev (2002-01-31 21:33):

Har lest at nanoterm er klart best en eller annen test

Nenotrem kunne konkurere med AS2 og siden den var mye billigere var den et veldig godt alternativ, men nå har AS3 kommet og jeg er rimelig sikker på at den er bedre enn Nanoterm.

Skrevet

Quote:

On 2002-02-01 08:45, Xell skrev:

Quote:

tjuddi skrev (2002-01-31 21:33):

Har lest at nanoterm er klart best en eller annen test

Nenotrem kunne konkurere med AS2 og siden den var mye billigere var den et veldig godt alternativ, men nå har AS3 kommet og jeg er rimelig sikker på at den er bedre enn Nanoterm.

Intil Nanotherm 2 kommer til Norge! :smile:

Skrevet

Quote:

Preben_Bruun skrev (2002-02-01 11:31):

Intil Nanotherm 2 kommer til Norge! :smile:

har du sett tester på nanaoterm2? interesant å se hva vi har i vente :smile:

Skrevet

Quote:

On 2002-02-04 15:21, psilocybe skrev:

hrm.. utifra den testen kunne man trekke følgende slutninger:

nanotherm suger

jahaja? Suger* en goop som slår Artic Silver? Nanotherm er en meget bra goop som slår de fleste silikon baserte billig goopene med klar margin.

* suger er ett av de latterligste ordene man bruker på noe som er dårlig(engelske "sucks" er ikke noe bedre). Når kom dette ordet inn i norsk dagligtale egentlig?

Skrevet

* suger er ett av de latterligste ordene man bruker på noe som er dårlig(engelske "sucks" er ikke noe bedre). Når kom dette ordet inn i norsk dagligtale egentlig?

suger du?

Skrevet

Jeg tror dere misforstår psilocybe her.

Det han mener er selvfølgelig at nanotherm suger varmen ut prosessoren.

En av de beste sugerne i klassen. :smile:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...