Gå til innhold

Min tur ut i villmarken. 4. - 7. November.

Aleks

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da får du skaffe deg en pressening og noe tau da :)

Har tau og gaffa. Forrige gang greide jeg meg jo uten begge delene, men det blir nok mer praktisk med ja.

Regner med at filmingen blir bedre enn sist Aleks :hmm:

Ny mobil nå med betydelig bedre kamera så håper på det. :)

Skrevet

Veldig forskell på og være ute 1 natt og 5 aleks...

Sant det ja, men nå har jeg tau og gaffa så det får gå.

men skolen blir stengt hele helgen og i og med at jeg bor der ...

what

Internatskole.

Skrevet

Vel, det heter seg at du skal alltid være beredt mot alt som kan skje. Enn om det blåser opp til storm og det du har gaffa sammen av gapahuk farer til helvette klokka 3 på natta mens regnet står som en vegg av iskaldt stål rett i mot deg?

Skrevet

Jeg synes det høres ut som en jævelig dårlig ide og ikke ha med seg telt ihvertfall. Bygg en gapahuk over teltet så er dy beskyttet mot veldig mye mer. En ved å bare bruke telt eller bara GH

Skrevet

5 netter i skauen uten telt og minimalt med utstyr er noe bare bear grylls gjør.

om det er nede mot frysepunktet må du ha en skikkelig sovepose! og blir det fuktig så bør den også være vanntett evt ha et trekk utenpå.

du bør virkelig investere i skikkelig utstyr ;)

Skrevet

Har sovepose som går ned til - 14 grader og satser på at det skal holde. Noe jeg må få lånt er liggeunderlag, men det er det flere her som har så det blir ikke noe problem.

Skrevet

Da har jeg tatt en titt under senga og der fant jeg flere stilongser og pologensere, hansker, luer, skjerf og buffer. I tillegg har jeg en god jakke, sko, utebukse og gode sokker. Har også stormkjøkken og rødsprit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...