Gå til innhold

jeg test Linux YellowDog 3,0


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Linux YellowDog 3,0

 

vet ikke om har mac

 

Kom ikke her og fortell meg at du har lasta ned en linuxdistro kun beregnet og installerbar for Mac, og ikke vet hva Mac er for noe. :evil:

Forøvrig er det ingen sammenheng mellom det og være døv og å ikke takle det skriftlige språket.

 

Nå er det på tide at noen moderatorer våkner opp her.

Lenke til kommentar
Kan liksom bare ikke helt se hvordan det å være døv kan påvirke skrive/lese-egenskapene til folk.

Tegnspråk har en annen settningsoppbygging enn talespråket.

Tenk om de som brukte tegnspråk måtte immitere hvert eneste ord i talespråket. Hadde tatt lang tid å fullføre en settning da ja.

Håper du skjønte hva jeg mente i denne posten :)

Lenke til kommentar
Kan liksom bare ikke helt se hvordan det å være døv kan påvirke skrive/lese-egenskapene til folk.

Tegnspråk har en annen settningsoppbygging enn talespråket.

Tenk om de som brukte tegnspråk måtte immitere hvert eneste ord i talespråket. Hadde tatt lang tid å fullføre en settning da ja.

Håper du skjønte hva jeg mente i denne posten :)

 

Har engelsk samme setningsoppbygning som norsk? Hva med spansk? eller russisk?

Eller hva med java? Så en som har norsk som morsmål skal aldri klare å programere java?

 

Var det poenget med den posten?

Lenke til kommentar
jeg ga nå nettop beskjed til en moddis.

Han får bestemme selv hva han syns om disse inleggene.

Det kan hende at thomas ikke viste at yellow dog var for mac maskiner.

Vel, isåfall er han ikke døv men dum!

 

Sjekk denne nylige tråden: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=1...16f4199723b8a1d

 

Fyren ramser opp en haug med distroer og spør hva som er best. Jeg svarer at Yellow Dog er til Mac, og anbefaler et par andre nybegynnervennlige distroer. Og så greier han likevel av alle ting å laste ned akkurat Yellow Dog :evil::evil::evil:

Lenke til kommentar
iso filer skal brennes med programmet nero eller NTI cd maker.

Det fins sikkert andre men det er de jeg bruker.

 

hvor fant jeg i iso eller NTI ? :-?

 

er du dum eller har du bare vanskelig for å forstå ting thomas ? du kan ikke bruke yellow dog linux på pc'en din , den er for POWERPC (ppc). DU KAN IKKE BRUKE DEN , å herregud ingen kan være så dum , du må fake det. DU BARE MÅ , jeg blir gal av deg. :grumpy:

Lenke til kommentar

Du er klar over at det du gjør er å gjøre narr av folk som faktisk er døve. slutt dette spillet nå vær så snill , vi er alle klar over at du og toas er en og samme person. at du synes dette er morsomt har vi fått med oss , men nok er nok. Nei nå må moderatorene gjøre noe for det ganske åpenbart at du faker og er kun ute etter å provosere.

Lenke til kommentar

suse 8.2 kan ikke lastes ned.

Hvis du ikke har tenkt å betale for det da.

Suse kan gratis instaleres gjennom FTP noe som krever at du bør ha ADSL for å ikke få en VELDIG høy ISDN regning.

Marcel har skrevet en guide om instalasjonen til suse her

Jeg har selv suse 8.2 og anbefaler det på det sterkeste.

Winex/wine i suse 8.2 skal gå veldig fint det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...