Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan tolke hva jenta vil?


Anbefalte innlegg

Heisann : )

 

Har seg sånn at ei jente ga meg nummeret sitt for en ukes tid siden. Ble ganske overraska, da jeg trodde hun var totalt "out of my league" (og jeg er vel sånn passe fornøyd med hvordan jeg ser ut). Hun har sendt meldinger daglig etter det.

 

Hun spurte i går kveld om jeg ville møte henne på byen, noe jeg selvfølgelig sa ja til. Kvelden gikk sånn tålelig greit, prata og hadde det hyggelig. Men da våre veier skulle skilles, og jeg gikk inn for kysset: FAIL

 

Jeg tenkte da at kvelden måtte ha gått mye dårligere enn jeg først trodde, og at jeg nå bare kunne glemme alt sammen. Men våkner opp i dag med en like blid og koselig melding, og vi har nå avtalt at hun skal komme til meg en dag til uka.

 

Må også legge til en annen ting. Prata litt sammen på face i dag, bare sånn generell tørrprat egentlig. Ba henne fortelle litt om seg selv, og et av svarene var at hun "nyter singellivet".

 

Hvordan skal jeg tolke dette? Det at hun nyter singellivet tyder jo på at hun ikke er ute etter noe forhold.

 

Men hjernen min funker nå sånn at, jente som gir meg nr, pluss sender daglig meldinger, pluss spør meg om å være med henne, er lik score.

 

 

Kanskje noen jenter kan hjelpe meg forstå? Er det faktisk mulig at denne jenta faktisk bare er hyggelig, og vil være venner? I så fall må jeg si jeg aldri lar meg slutte og overraske over hvor forskjellige de to kjønn fungerer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har en teori, den kommer nok sikkert til å bli tilbakevist av enkelte, om at jenter og gutter ikke kan være venner uten at det er én eneste prosent interesse for noe mer enn bare venner. Alle mine venninner er jenter jeg enten har holdt på med eller på et senere tidspunkt kan tenke meg å holde på med.

 

Jeg tror at hun sannsynligvis liker deg til en viss grad - hvor mye er vanskelig å si utifra en kort tekst og lite informasjon, men jeg sliter med å se for meg jenter som ønsker å henge med folk hun "ikke vil" bli sett sammen med.

 

Kan du forklare litt mer rundt situasjonen da du gikk inn for kysset, hvordan var reaksjonen hennes og din?

 

EDIT: Det å "nyte singellivet" er bare en myte, det er nok ikke så mye du kan tyde utifra det bortsett fra at hun er singel. Alle jenter vil, hvis situasjonen er rett og Mr. Right proves to be Mr. Right, ende opp i et forhold.

Endret av Bandidos-Pelle
Lenke til kommentar

Kan du forklare litt mer rundt situasjonen da du gikk inn for kysset, hvordan var reaksjonen hennes og din?

 

EDIT: Det å "nyte singellivet" er bare en myte, det er nok ikke så mye du kan tyde utifra det bortsett fra at hun er singel. Alle jenter vil, hvis situasjonen er rett og Mr. Right proves to be Mr. Right, ende opp i et forhold.

 

Det er faktisk ikke så mye mer å si rundt akkurat det med kysset. Vi sto og prata og lo litt sammen, før vi skulle gå. Da jeg prøvde å kysse henne, så trakk hun seg litt unna, og sa noe om at hu nesten ikke kjenner meg.

 

Som om det kysset skulle lede til to svette kropper i en seng ti minutter senere..

 

Altså, det jeg er usikker på, er rett og slett om hu i det hele tatt tenker tanken at vi kunne blitt sammen. Eller om hu synes jeg bare var en hyggelig gutt, som hu vil være venn med. Du gir på en måte svaret på hva du mener i innlegget ditt, men er nå fortsatt ganske usikker.

 

Edit: Altså, kysset måtte gjerne ha ledet til senga for min del, men det var ikke planen der og da.

Endret av Sufficator
Lenke til kommentar

Tror nok hun bare spiller litt hard to get.. Jeg som jente, har guttevenner, men som har vært der i lang tid. og disse vennskapene har utspilt seg på andre måter enn at jeg bare har møtt dem tilfeldigvis og tenkt "eey, han vil jeg bli VENN med!". Det funker ikke sånn.

 

Blir jeg kjent med en gutt nå, og fortsetter å snakke med han. Så er det fordi jeg er på et hvis nivå interressert.

 

Ta det litt med ro, fortsett å snakk med henne, hvis det skulle begynne å ta fælt lang tid, så bare gir du litt slipp og spiller hard to get tilbake. Hvis hun føler hun mister taket kan det godt tenkes at hun henter deg fort inn igjen.

Lenke til kommentar

Bortsett fra at jeg faila med kysset, har hun ikke egentlig virka noe særlig hard to get. Tvert imot har det heller vært meg. Alltid vært hu som tar kontakten, eller initativet til å finne på noe.

 

Med "alltid" mener jeg altså disse siste dagene.

 

Jenta har forresten vært på forsida i vi menn. Og ja, jeg forteller det mest fordi jeg er litt stolt : ) Sannelig ikke hver dag man får slike muligheter, om det er en mulighet jeg har fått.

Endret av Sufficator
Lenke til kommentar

Og endelig en jente som faktisk underbygger det jeg alltid har ment. En jente og gutt har aldri en primærtanke om å inngå vennskap. Det får man nok av på andre måter uansett. Svaret er egentlig så enkelt. Hun er interessert til en viss grad - hvor mye er UMULIG å si. At hun tar såpass mye initiativ også synes jeg er en positiv merknad for din del.

Lenke til kommentar

Og endelig en jente som faktisk underbygger det jeg alltid har ment. En jente og gutt har aldri en primærtanke om å inngå vennskap.

 

Aldri si aldri - jeg har alltid kun vennskap som primærtanke om jeg ikke synes gutten er attraktiv, og tenker heller ikke at noe vil skje mellom oss senere. Gutter er koselige som venner, og de kan som oftest fikse dataen min og er aldri "såå deprimert" eller ha "vondt i hodet" så de ikke kan henge. ><

Lenke til kommentar

Kan du forklare litt mer rundt situasjonen da du gikk inn for kysset, hvordan var reaksjonen hennes og din?

 

EDIT: Det å "nyte singellivet" er bare en myte, det er nok ikke så mye du kan tyde utifra det bortsett fra at hun er singel. Alle jenter vil, hvis situasjonen er rett og Mr. Right proves to be Mr. Right, ende opp i et forhold.

 

Da jeg prøvde å kysse henne, så trakk hun seg litt unna, og sa noe om at hu nesten ikke kjenner meg.

 

 

 

 

Dette er etter min erfaring et godt tegn. Det tyder på at hun vil bli bedre kjent, og at hun ikke vil at ting skal gå for fort frem. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...