Gå til innhold

Winamp 3.0 eller 2.81??


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg bruekr 2.81, 3'ern bruker en del minne.. liker det enkelt jeg, bruker lite-versjonen tilogmed..

 

så hvis du vil gjøre det enkelt bruk den, hvis du har bruk for alt det andre stæsjet last ned 3'ern. Du kan jo sjekke specsene på winamp.com og sammenlikne..

 

--alexio

Lenke til kommentar
Ja, har hørt mye om at 3.0 er ustabil selv om jeg har brukt den mye sjøl.. vil bare ha meninger.. enkel tråd.

 

OK!

 

Jeg bruker stort sett 2.81 (prøve 2.91 snart), men nå for ikke så veldig lenge siden la jeg inn 3.0.

Syns ikke den er ustabil, men det eneste som jeg faktisk syns er greit med Winamp3 er Enqueue/Dequeue. Og som nevnt litt over meg, Winamp3 bruker mer minne og er treg å starte.

Lenke til kommentar

Winamp3 gav jeg fort opp...

La inn winamp 2.95 i går, men har ikke prøvd den så mye (de tok den bort fra serveren etterhvert, så det er mulig de fant en bugfix i siste liten).

Men Winamp 2.x har jeg alltid likt.

Uansett bruker jeg nesten ikke Winamp lenger etter at jeg fant foobar2000.

Lenke til kommentar

Winamp 2.91 har en bug ihvertfall... har du winamp i tray og skal spille av videofiler, så crasher den... Fordi den da kjører 2 stk samtidig på maskinen... Dette skjer når du setter winamp til å spille disse filene som default... Uansett ikke noe stort problem da man ikke bruker winamp til dette.. :o

Lenke til kommentar
Winamp 2.91 har en bug ihvertfall... har du winamp i tray og skal spille av videofiler, så crasher den... Fordi den da kjører 2 stk samtidig på maskinen... Dette skjer når du setter winamp til å spille disse filene som default... Uansett ikke noe stort problem da man ikke bruker winamp til dette..

 

Virker som Nullsoft har slitt litt med bugs. Det har jo vært releaser av flere versjoner underveis.. som aldri har blitt offisielle releases. Bl.a. har de ventet på en bugfiksa utgave av noe OGG Vorbis dekodere. Men at den offisielle release dagen var 24 og den ikke ligger på sida dems enda.. det er mystisk ;) Sikkert rett rundt hjørnet. Hvis ikke dette ender som en "stoppa i siste liten og skippa" versjon også! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...