Gå til innhold

Hvor får jeg kjøpt tømmerhogger-jakke?

kalli

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Jeg lurer da på om noen vet hvor man får kjøpt sånne jakker som kan se ut som flanell-skjorter. vet ikke helt hva de egentlig heter, men har hørt de bli kalt tømmerhogger-jakker. Helst i rød og svart.

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bor i Oslo området.

Har sett på forede flanellskjorter ala de som selges på blåkläder, men ville gjerne hatt tjukkere så det blir mer som en vinter jakke.

Noen som da vet?

Skrevet

Alle butikker som selger arbeidsklær har ofte dette. blå klæder. synfiber selger også. H&M selger for 200 kroner, men du kan få for 1000 kroner fra Tommy Hilfiger levereandører hvis merket er viktig for deg.

Hvis du mener sånne med for inni så kan du jo prøve skatebutikker, eller H&M.

Skrevet

Da har jeg sjekka rundt på de fleste av de butikkene dere har nevnt, men ikke funnet annet enn forede skjorter, og det blir for tynt i kalde vinternorge.

Så noen som har andre forslag?

Skrevet

De forede blåkläder-skjortene er da riktig så tjukke, hvis jeg husker riktig. Hvis du ikke finner tjukkere noe sted, er det kanskje fordi det ville blitt så varmt at det knapt finnes marked for det.

Skrevet

Fant ikke noe på nettsida til Selected, men kan jo sjekke innom butikken i Oslo.

Skal sjekke ut XXL også, selv om jeg ikke fant noe på nettsida dems heller.

Takk for hjelp :)

Skrevet

De jeg kjenner (av skatere som bruker sånne) kjøper store jakker og har mer klær unner. men kanskje ikke dette du leter etter?

Skrevet

Nei, ikke egentlig. Men har gitt opp jakten nå, og funnet ut at en slik skjortejakke funker best på høsten eller våren.

Fant en som passa til vinteren men den kosta 3500 så det er uaktuelt.

Skrevet

Er ikke det prisen for en god vinterjakke da? Men kommer jo helt ann på kvalitetene på jakken thou. Hvis hele prisen bare er for et fancy merke så ser jeg meg enig.

Skrevet

disse arbeids flannelene som folk snakker om, er noe helt annet en det de selger på carlings, de er gode og varme.

vet ikke åssen det er i oslo område, men viss du drar ut der hvor grossister og varehandlere ligger så finner du sikkert en butikk med arbeidsklær.

kan også nevne det at du får veldig mye kvalitet for pengene

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...