Gå til innhold

Kan OneCall anbefales?


Chivas

Anbefalte innlegg

Etter 15 år+ med Telenor, sitter jeg med store planer om å bytte abbonnement/operatør. OneCall ser ut som et interessant alternativ, men jeg er avhengig av at selskapet er seriøst, og har f.eks god kundeservice, og ikke bare er tilstede den dagen man oppretter et abbonnement.

Førsteinntrykket mitt av nettside/abbonnement er godt, men etter å ha sendt de en mail hvor de nå etter en uke har til gode å svare meg, har jeg blitt skeptisk.

 

Så, dere som er brukere av OneCall, kan OneCall anbefales? Oppleves det at de tar kunden/tjenestene deres like seriøst som f.eks. Telenor?

Opplever dere problemer med kundeservice, eller er alt bare fryd og gammen? ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gikk selv fra Telenor til OneCall for en stund tilbake og angrer ikke et sekund på det! Har sålangt ikke hatt behov for kundeservice hos dem, så vet ikke hvordan de ligger ann der, men ellers er jeg veldig godt fornøyd med tjenestene deres i sin helhet. Ingen problemer på noen områder.

Lenke til kommentar

Har hatt OneCall Faktura i litt over 2 år nå og får nesten aldri regning. Så jeg er strålende fornøyd. Vet ikke hvordan det er med kundeservicen dems, har aldri hatt behov for det.

 

Men dekning etc er topp. De har litt stive priser på nettbutikken dems da, hvis du skal kjøpe mobil derfra. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...