Gå til innhold

Nytt spill, skal jeg velge Batman eller Assassins Creed II?

Vital

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal kjøpe meg et nytt Xbox spill og har tenkt å plukke opp et av de ikke helt nye som jeg gikk glipp av da den en gang ble sluppet.

Valget står mellom:

Batman - Arkam Asylum og Assassins Creed II.

Snikmorder eller flaggermusmann.. noen innspill?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Simplez. Liker du Comics generelt og da også Batman. Velg Arkham Asylum. Mye av opplevelsen der er at du føler deg som Batman. Hvis du ikke er så into Batman, velg AC2. Can't go wrong. :thumbup:

Skrevet

Batman er rett og slett badass. Tenk deg at det er som Zelda for voksne. Anbefales absolutt.

ACII er heller ikke et dårlig spill, men kunnet ha vært mer finpusset som Arkham Asylum var.

Gjest Slettet-NIoHlfL
Skrevet (endret)

Ja takk begge deler, ble det i mitt tilfelle. Er det spillbudsjettet som setter begrensninger er kanskje AC2 det beste valget. AC2 har rett og slett mere innhold, med en enspiller-kampanje som varer 10-15 timer mer enn hva man får ut av Batman: AA.

Endret av Slettet-NIoHlfL
Skrevet

Assassins creed! Batman fikk jeg følelsen av at du har lite frihet. sånn at du bare kan loke rundt og klatre, bruke tid - frihet

Skrevet

Takk for mange og gode tilbakemeldinger. Vanskelig å velge så jeg sier som Camrot "ja takk, begge deler!" fant begge spill på Play.com til kampanjepris 2 for 25 pund. 230 kr for begge må vel være en god deal. :)

Skrevet (endret)

Takk for mange og gode tilbakemeldinger. Vanskelig å velge så jeg sier som Camrot "ja takk, begge deler!" fant begge spill på Play.com til kampanjepris 2 for 25 pund. 230 kr for begge må vel være en god deal. :)

håper du ikke får moms når det kommer til Norge da. + postens gebyr på 110kr.

det er nok lurest å bestille 1 av gangen.

Endret av 530XD

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...