Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147
Skrevet (endret)
Jeg er lei av å diskutere dette teamaet- og slutter nå, tror heller ikke det er guds vilje at jeg skal sitte å skrive at han er god- fordi jeg er ikke i tvil om det, og det fører ikke til noen ting + du er ikke villig til å ha noe med gud å gjøre. Tenk hva du vil om meg, men jeg driter i det. Så piss ååff man! One day you`ll c!

Amen. :innocent:

Level 10? Håhå, du har noe å glede deg til. Jeg er level 34. For å summere spillet frem til det: Grind, Grind, Grind, Grind, Grind, Grind, Grind, Grind, Grind, Grind, Grind, Grind, Grind, Grind, Grind, Grind, Grind, Grind, Grind, Grind, Grind, Grind, Grind, Fetch, Grind, Grind, Grind, Grind, Grind, Grind, Grind, Grind, Grind, Grind, Grind, Grind, og Fetch.

Kan bli litt lite variasjon til tider, men for all del, spillet er ikke dårlig. Moroa begynner jo først når man nærmer seg lvl 40.

Edit: Hvilken server spiller du på, forresten?

Jada, jeg vet at jeg nærmer meg graven, men hvorfor initsierere en overdreven lengsel etter denne på en slik måte?

Endret av Bruker-95147
Skrevet (endret)
Level 10? Håhå, du har noe å glede deg til. Jeg er level 34. For å summere spillet frem til det: Grind, Grind, Grind, Grind, Grind, Grind, Grind, Grind, Grind, Grind, Grind, Grind, Grind, Grind, Grind, Grind, Grind, Grind, Grind, Grind, Grind, Grind, Grind, Fetch, Grind, Grind, Grind, Grind, Grind, Grind, Grind, Grind, Grind, Grind, Grind, Grind, og Fetch.

Kan bli litt lite variasjon til tider, men for all del, spillet er ikke dårlig. Moroa begynner jo først når man nærmer seg lvl 40.

Edit: Hvilken server spiller du på, forresten?

Og dette innlegget er grammatisk ukorrekt fordi?

Endret av nerf
Gjest Bruker-95147
Skrevet
Vist jeg har testikkelkreft, er det gudsvilje. Ingen lege skal gi meg noen kur! Jeg skal dø en normal død, og gjennforenes med gud i paradis.

Hils så gjerne fra petit moi!

Skrevet (endret)
Er det bare meg, eller er hvert andre innlegg i denne tråden av PencilCase?

8156954[/snapback]

hahah, satt å tenkte akkurat det samme før jeg leste posten din. :D

Endret av Brian_N
Skrevet
hahah, satt å tenkte akkurat det samme før jeg leste posten din. :D

8157116[/snapback]

Du satt og tenkte det, ja. Akkurat.

8157155[/snapback]

Ja, jeg satt på skrå og tenkte i vinkel.

Gjest Bruker-95147
Skrevet (endret)
Ved intetkjønnsord: hvert annet.

8157145[/snapback]

:love:

Om noen røyker i sin egen bil går d greit nok, men vost noen prøver å tenne på en sig eller noe i bilen får de en fot i ræva å ute blir dem

Just starting. :ph34r:

Du mener regilion?

Jepp.

Endret av Bruker-95147
Skrevet (endret)
Tegne brett / Autocad?

Hmm. Hvilket brett skal han tegne, mon tro?

Telenor oppgir netto lr brutto hastighet ?

lr no sånt lzm

Endret av e-banez
Skrevet
Aaaah, hater rogues.. 

Spilla min lvl 53 shaman i stad, hadde nettopp gjort en BG så jeg var pvp enabla..

Tok meg en tur i AH i IF og etter så skulle jeg signe opp til en ny BG.. Men på veien så ble jeg sapped >_<, og rett etterpå så ble det en ambush på 2,7k av en lvl ?? Rogue  Ble 1 shotted :'(

Roguen vanished without a trace >_>

Flotte greier.

Skrevet
Aaaah, hater rogues.. 

Spilla min lvl 53 shaman i stad, hadde nettopp gjort en BG så jeg var pvp enabla..

Tok meg en tur i AH i IF og etter så skulle jeg signe opp til en ny BG.. Men på veien så ble jeg sapped >_<, og rett etterpå så ble det en ambush på 2,7k av en lvl ?? Rogue  Ble 1 shotted :'(

Roguen vanished without a trace >_>

Flotte greier.

8160890[/snapback]

Akkurat det der er gresk for meg. Glad jeg aldri har prøvd wow og aldri skal jeg prøve det heller.

Skrevet

Den siste setningen er attpåtil enklere å skrive på norsk.

Spørs om personen kan norsk etter et par år til med WoW.

Skrevet
blir det kortet en slaks Gf7600 iforholdt til 8800GTS?

men hva blir problemet til nyere skjermkort, at teknologien blir for avangsert eller at det blir for små briker i de?

:roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...